Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som fornøyd kunde av Tele2 i en årrekke er det skuffende å bli overført til dette selskapet. Siden jeg hadde et fordelaktig billig abonnement fra Tele2 får jeg «så klart» ikke nye og flotte ting som «roam like home», selv ikke som langvarig lojal kunde. Som lojal Tele2-kunde kunne jeg i det minste få en og annen god deal hvis jeg ville, men med Telia er det bare å glemme det. Jeg hopper glatt over til et annet selskap den dagen jeg finner et akseptabelt abonnement og firma.
Knall bra dekning og hastighet. God kundeservice med forskjellige måter å få hjelp på; epost, chat, telefonsamtale og butikker.
Overhode ikke dekning. Har problemer med både å få ringt ut og å motta samtaler. ☹️Til høsten er det over igjen til Telenor, dem har også en mye bedre kundeservice og ikke minst dekning.👍
Telia har virkelig stått på de siste årene og dekningen har blitt meget god. Kan ikke sammenliknes med NetComs gamle dekning. Bor i en liten kommune midt ute på landet og her har Telia 2, 3 og 4G. Telenor som skryter uhemmet av sin dekning tilbyr på samme sted kun 2G.
Veldig dyrt, plutselig får man en ekstraordinær betalesum... ;( Veldig bra dekning og internett, ingen roaming, men prisen er altfor høy.
Jeg får flere fakturaer på én gang, har bevis i banken på at jeg hadde betalt den gamle fakturaen men Telia sendte ny faktura og la på enda en hundrelapp! Kjipt å måtte betale samme to ganger :( Jeg bytter abonnement pga dette.
De som sitter på kundeservice er hyggelige, men det virker ikke som om de har fått opplæring i det hele tatt! Har til dags dato ikke opplevd at en henvendelse om endringer etc. har blitt riktig. Bare krøll det tar tid å få riktig!