Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Binder deg til et abo og øker så prisen på tilleggstjenester og mener at du som kunde skal måtte betale flere tusen kroner ekstra i året ifht den avtalen du har inngått med selskapet... Her er det rett og slett bare å holde seg unna, for sånn oppførsel kan vi ikke godta. Ikke lar de deg bryte avtalen kostnadsfritt heller, selv om det er de som i praksis har brutt avtalevilkårene først.
Telia er dyrt og ustabilt,synes det blir litt for mye å betale for såpass dårlig dekning
Dere MÅ få bedre dekning i Siljan, ytre Siljan og Opdalen. Jeg må dessverre bytte til Telenor når avtale går ut, vis ikke det blir bedre. Er veldig fornøyd ellers.
No complaints about service or coverage, but it comes at a premium that is made worse by the lack of flexibilty in GB per month etc.
Telia har portert et mobilnummer fra en annen aktør til seg selv, uten samtykke. Ved klage kommer de med gjentatte forsøk på å fraskrive seg ansvar. Forstår helt klart ikke alvoret og har tydeligvis unge mennesker som sitter og svarer, uten erfaring eller greie på hverken personvern eller GDPR. Saken vil aldri avsluttes uten at de innser hvor alvorlig dette er og ledelsen vil involveres i dette.
Vær obs på Telia da de porterer mobilnummer fra andre aktører uten samtykke. Fikk nylig beskjed om at mitt nummer porteres over til de uten at det er godkjent. Alvorlige brudd ifm GDPR. Saken er meldt inn til Datatilsynet.
Telia for meg har vært stablit, vennlig og problemfritt. Bortsett fra et par ting. Telia er dyrt Og en dags svakhet med apple ungdom i hus må man ha tungen rett i munn .. De tilbyr kanskje den dårligste varianten av "Switch" tjeneste. En tjeneste som mange selskaper fikk lurt sine kunder inn i før det ble mer kjent hva konsekvensene egentlig var. 2 års bindende avtatler for å utløse triggeren "Bytte inn telefonen din i en ny fresh model" ""Gratis"" Bortsett fra at du må kjøpe telefonen ut (eksempelvis kjøpte jeg Iphone 12 pro til datter med SVISJ" til 449,-.pr mnd. som selvsagt sku betale abonomentet sitt selv.. Det var frem til hun ble internat-student med magert stipend... så da blei det jo en grei smørje med flesk på månedsutgifene med mobil faktura på 1400 kr ... fordi 16 åringer brukte 2318942 GB mobil data om de kunne.. mens 17 åringen på internat med wifi bruker ca 5GB /mnd .. 95GB overkill hver jævla mnd. uten mulihget for å justere abonomentet BORTSETT fra å fu^***' oppgradere til et dyrere et.. Valgte da å kjøpe ut mobilen til resterende 9600 ca. men da mister man all forsikring o.l pluss at svisj avtalen må SIES OPP MANUELT med et gebyr.. eller så kan man prute seg til en rabatt på Telia X med 12mnd binding og svisj avtalen blir magisk borte.. .. og la det fare. .. glemmes og forbli drømmekunden... nok er nok, Telia er ikke noe student vennelig på noen nivå og til sammenligning kan man bruke onecall i 2 mnd ubrgrenset til 198,- mnd for 2 personer og bruke student pakka og betale 2/5 av prisen for oss uten bindinger og skit.........