Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg syns det er merkelig at et telefonselskap er så lite interessert i å snakke med kundene. satt i telefonkø over 25 min, samtidig var det 15 min ventetid på chatten. Hadde kun et par enkle spørsmål. Når jeg satt der som lojal kunde i mange år tenkte jeg - Hvorfor i all verden skal jeg bruke dem?
Står ikke for det dem seier. Ansvars fraskriver. Kunden er ikke verd noe. Styr unna.
Billig, men elendig dekning utenfor de store byene. Man må aldri tenke på å bytte om man prater mye i telefon langs landeveien!
Kunderservice er dritt, får ikke tak i noen når jeg ringer inn… alt av tjenester og vilkårene deres burde være spesifisert spesielt før men skriver under en avtale.. dårlig etisk tankegang fra Telia sin side
Direkte fryktelig. Da jeg har hatt problemer og med mitt abonnement skulle jeg ha sikkerhet og hjelp til alt. Eneste som skjer er å bli sendt fra kundeservice til Amanda senteret. De kunne ikke hjelpe så måte ringe kundeservice som. Jeg har gjort så veldig mange ganger uten noen form for hjelp
De bare fakturerte i voldens sky. Null oversikt på dere hjemmeside. Er låst i 1 år så kommer ikke ut.
Ble lovet et raskt stabilt nett. Fikk isteden ett nett hvor ping hvert 5te sekund spiket til 500 og når dette ble adressert med kundeservice ble man sendt tilbake til samme samtale og kom ingen vei. Fordi de behandler deg som et fehue som ikke har peil. Selvom de vet selv at feilen er hos dem lokalt. Hold deg langt unna.