Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia har jeg opplevd. Har god kundeservice og en venninne har hatt dem i 10 år og er storfornøyd. Etter å ha prøvd abo til familien, kommer vi imidlertid frem til at her vi bor må vi rett og slett ha Telenor-dekningen. Det blir for knotete å miste den plutselig innimellom og da er ikke prisen det viktigste i sammenligning. Og så kunne det vært mer GB i pakkene til gitte priser. Er nå tom halvveis inn i prøve-måneden og etter utregning på dette, vil økning også legge oss opp prismessig der vi var med tidligere leverandør. Men forstår at det jobbes med å utbedre dekningen i distriktene, så vi får se når Telia når målet sitt der.
My experience with Telia was not the best. Data flew away very quickly, without usage, always the same phone, 99% on Wi-Fi... plus I got high bills due to some calls to EU. Overall I did not like the service that is expected from an internet provider in 2020/2021.
Telia Bedrift - One of the worse internet providers & customer service I ever encountered in Norway (And I have been living here for over a decade). Unfriendly stuff and pretty lame approach in general - look like they are trying to punish the customer instead of solving issues... Had so many issues with the their internet coverage (simply stay away) that I simply gave up and move all my subscription to somewhere else. Simply avoid if you can - So many better options so why waste your money & time on this company and their lame customer service!
Det ble ikke trukket en regning fra min konto stedet få varsling om purregebyr fra Telia eller noe så sperret de mitt abonnement. Aldri tilbake til Telia igjen.
Skulle skifte fornavn på faktura fra Telia. Før betalte min sønn for nettet; nå skal jeg betale. Telia klusset det til. Kuttet tilgangen til nettet. Nå har jeg vært seks dager uten nettilgang. Jeg har snakket med 5-6 på servicetelefonen. En av dem greidde å få tilgang til nettet, men den ble på ny kuttet dagen etter. Har ennå ikke tilgang. Orker ikke denne inkompetansen! Vil gjerne skifte til et annet firma.
Ekstremt god kundebehandling og veldig bra dekning.
Har ikke annet en god opplevelse med Telia, bruker telia x og er fornøyd