Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyrt og dårlig hastighet. Telia x med ekstra sim noe jeg ikke trenger lenger.
Tar lang tid for og få kontakt med kundeservice.og de har ikke noe abbonnomang som jeg vil ha.de tvinger folk til og ha 100gb og det er dyrt. jeg trenger kun 15gb pr mnd.
Ble lovet fri data som jeg hadde i chilli mobil for 349 mnd. Får regninger på 989-1500kr mnd uten av de ønsker å rette noe. Fikk heller ikke fri data som lovet men 10gb. Kostet meg nærmere 5000kr før jeg klarte å komme ut. Telia er fult av selgere som lover alt du vil høre for å få provisjonen sin, så ender du opp med noe totalt annet å ingen som vil ordne opp
Har hatt netcom/telia i 18 år. Like fornøyd enda, som jeg har vært fra starten
Har hat null med problem. Best kunde service, best dekning både innlandet og utlandet.
Bestilte abonoment hos Telia, men ombestemte meg innen den 2 ukers angrefristen og ringte inn for å si opp. Kundeservice var hyggelige og skulle ordne opp, men så får jeg mld om bruddgebyr jeg må betale på 2000,-. Ringte inn, og de beklaget og så at det skulle de ordne opp i, for bruddgebyr skulle jeg ikke behøve å betale. Så ser jeg nå at jeg har fått et purregebyr fordi jeg ikke har betalt de 2000,-!! Og nå kjenner jeg at det snart klikker for meg!! DERE MÅ IKKE BESTILLE ABONOMENT FRA TELIA!
Dyr mobilabonnement etter ny avtale. Hadde all inclusive tidligere