Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg spurte via telefon hva som skjer med svitsj om abonnementet flyttes til annen leverandør. Fikk svar at resten av 24 måneders perioden går som normalt (med 1 måned igjen). Blank løgn, får nå 6 nye fakturaer på tilsammen over 3300,- kr som straff for å flytte abonnementet en måned for tidlig. Styr unna.
Umulig å få kontakt med kundeservice. Har en chatrobot som ikkje virker. Er ein veldig heldig får ein opp mulighet for tilbakering etter minst ein halvtime i kø. No har eg venta i 1 time og 15 minutter uten nokon info om forventa ventetid, mulighet for tilbakering eller nummer eg er i køen.
Det bare fungerer. Bruker mobilt bredbånd på hytta i Sverige.
helt utrulig dårlig kundeservice, tar evigheter å komme igjennom både på telefon og chat robot
Stabilt og fint, men litt dyrt. Kunne ønske meg en pakke på 15-20, ikke bare 10 til 100.
Helt ok litt dyrt. Grei faktura med greie opplysninger.
Veldig bra service og. gir god dekning landet over