Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg likte Telia veldig godt før. Men i det siste synes jeg det har blitt altfor dyrt og ikke så hjelpsom alltid ved kundeservice.
God app og oversikt. God kundeservice. Veldig fornøyd, men nysgjerrig vedr pris.
Har vært veldig fornøyd i mange år, men regninga har blitt høyere og høyere de siste månedene. (De få gangene jeg har kjøpt mer mobildata grunnet utenlandsreiser så er det forståelig) Jeg betaler for meg og 3 barn, men ble lovet av Telia at den vanlige mnd.kostnaden ikke skulle gå opp (så lenge alle er koblet til wifi , og ikke kjøper mer mobildata selvfølgelig), men har opplevd at selv om mobildata i mnd. ikke er brukt opp, så har mnd.prisen økt mer enn jeg forventet. Ettersom alle andre priser i samfunnet øker, så ønsker jeg det absolutte billigste abo. for barna og meg.
Ble lurt inn i Telia av selger som lovte mye mer enn det jeg fikk. Håpløst å komme igjennom til kundeservice. Det finnes bedre og billigere operatører på markedet. Orket ikke mer og byttet over til annen operatør for meg og barna tross dyrt bruddgebyr. Veldig dårlig og dyrekjøpt erfaring.
Har også Telenor som har dekning når Telia sier at det ikke er dekning. Må for sikkerhets skyld ha en Telenor reserve mobil med på fjellet og på jakt da Telia tlf, som firma dekker, ikke har signal.
Prøver å hjelpa min fru. Komplisert å opna MMS. Må logga inn, når det er gjort, så må eg logga inn på nytt, men såfunker ikkje det heller, må logga inn på nytt, dvs er komen inn i ein loop. STYR UNNA TELIA
+ Telia har Surfegaranti - For å bruke Surfegaranti må du som regel ringe kundeservice for å melde at nettet er nede, og Kundeservice stenger på alle mulige måter kl.19.00. I åpningstiden må du beregne én times venting. - Nettet er nede ofte.