Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
+ Telia har Surfegaranti - For å bruke Surfegaranti må du som regel ringe kundeservice for å melde at nettet er nede, og Kundeservice stenger på alle mulige måter kl.19.00. I åpningstiden må du beregne én times venting. - Nettet er nede ofte.
Lite kundevennlig. Hyggelig på telefon men talentløs på kundeservice i praksis. Langt fra noe rimelig alternativ og ikke bedre enn andre på dekning
Jeg har et abonnement på 100 gigabyte med Telia på telefonen min. Men selv hjemme med wifi eller på jobb, på et tidspunkt i måneden får jeg en melding om at dataabonnementet mitt er over og at hastigheten min vil reduseres. Jeg forstår ikke hvordan jeg ville konsumert alle disse dataene gjennom hele dagen på wifi på jobben og natten med wifi hjemme. Jeg tror dette er en slags svindel
Hjelpsom betjening, butikk i nærheten av mitt bosted.
Vanskelig å nå på tlf (kort åpningstid) Har trådløst bredbånd (100/100) men har typisk 5/10 på kveldstid og helg når en som regel ser på tv. Eneste rådet de kunne gi var å peke antennen mot annen sender, «men de er ustabile de også».. smart å si på kundeservice. Jeg kunne få bryte bindingstiden kostnadsfritt da men ingen tilbakebetaling for måneder med dårlig oppfyllelse av avtalen fra Telias side. Her er Telenor tusen ganger bedre! Nei, styr unna disse svindlerne!!
Disse innpåslitne selgerene har ringt i flere år, fra nummer som ser ut som ekte nummer slik at man tar den, og blir møtt av frekke innpåslitne selgere som ikke respekterer at man ikke ønsker å bytte abonnement. Har hatt Telia før, og ting har ALDRI vært som de har lovet, forferdelig dekning selv om de sier de har best dekning, og ikke er det billig heller, kombinert med dårlig kundeservice. - Utrolig irriterende når selgerene ringer og man ikke rekker svare, så bruker man tid på å prøve ringe opp igjen da de ringer fra nummer som ser ''ekte'' ut, og blir møtt av telefonsvarer eller at nummeret ikke eksisterer, koster meg tid å da søke opp nummeret tilfelle det er noe i jobb sammenheng. Alt dette fører bare til at jeg forakter Telia mer og mer, på denne måten har de gjort seg fortjent til 0/5 stjerner, skulle helst gitt minus dersom det var mulig. Har kastet bort utrolig mye tid på grunn av dette selskapet, legger igjen 1 negativ omtale for hver gang en av disse idiotiske selgerne ringer igjen.
Dekningen er dårlig. Lovnaden om at dekningen er god er totalt misvisende. Å stå på flere forskjellige tettsteder rundt i landet, og skulle betale for seg med Vipps eller overføre via nettbank ble for utfordrende, for mange ganger. Vipps er jo en vanlig betalingsmåte rundt om på diverse arrangementer. Tjenester som til tider krever mobil dekning ble utfordrende flere plasser. Å stå ved siden av folk med andre mindre og større operatører som gjennomførte talebaserte tjenester, mens vi sto uten dekning fikk begeret til å flyte over. Avbruddsgebyret betales med glede.