Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt inn i Telia av selger som lovte mye mer enn det jeg fikk. Håpløst å komme igjennom til kundeservice. Det finnes bedre og billigere operatører på markedet. Orket ikke mer og byttet over til annen operatør for meg og barna tross dyrt bruddgebyr. Veldig dårlig og dyrekjøpt erfaring.
Har også Telenor som har dekning når Telia sier at det ikke er dekning. Må for sikkerhets skyld ha en Telenor reserve mobil med på fjellet og på jakt da Telia tlf, som firma dekker, ikke har signal.
Prøver å hjelpa min fru. Komplisert å opna MMS. Må logga inn, når det er gjort, så må eg logga inn på nytt, men såfunker ikkje det heller, må logga inn på nytt, dvs er komen inn i ein loop. STYR UNNA TELIA
+ Telia har Surfegaranti - For å bruke Surfegaranti må du som regel ringe kundeservice for å melde at nettet er nede, og Kundeservice stenger på alle mulige måter kl.19.00. I åpningstiden må du beregne én times venting. - Nettet er nede ofte.
Lite kundevennlig. Hyggelig på telefon men talentløs på kundeservice i praksis. Langt fra noe rimelig alternativ og ikke bedre enn andre på dekning
Jeg har et abonnement på 100 gigabyte med Telia på telefonen min. Men selv hjemme med wifi eller på jobb, på et tidspunkt i måneden får jeg en melding om at dataabonnementet mitt er over og at hastigheten min vil reduseres. Jeg forstår ikke hvordan jeg ville konsumert alle disse dataene gjennom hele dagen på wifi på jobben og natten med wifi hjemme. Jeg tror dette er en slags svindel
Hjelpsom betjening, butikk i nærheten av mitt bosted.