Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mobilabonnement sperret to ganger på grunn av Strex betalingsløsning som kom over en kredittgrense de har satt(ingen info). Jeg får heller ingen melding om at abonnement er stengt, 250kr koster det å åpne igjen. Mobilapp er ubrukelig da du må logge inn med bankid utallige ganger. Kundeservice var greie på telefon
Ble tilbudt billigere og bedre abonnement enn ice ved kjøp av pc på Elkjøp, men har aldri hatt dårligere og dyrere abonnement. Første faktura var dobbel uten varsel. Elendig dekning. Elendig kundeservice. Klaget pr mail, ingen respons. Chat. Det samme. Ikke mulig å få snakke med noen. Svarer aldri på tlf. De har avtaler med Elkjøp etc. Og skylder på de over hvordan kontrakten er utformet. Føler meg skikkelig lurt og drit forbanna.
Altfor dyrt i forhold til andre som tilbyr det samme så blir for dumt
Har ingen ting å klage over og er fornøyd. Alt er ok
Telia er ett useriøst leverandør av tjenester, jeg har anmeldt selskapet og ønsker ikke lenger være kunde hos dem .Telia kontinuerlig opparbeider systemer for å utnytte folk for penger , f.eks registrer ikke betalinger , foretar doble betalinger fra kunder gjennom strex osv osv . Har sagt abonnement hos dem.
Bra dekning og hastighet, det som er dårlig er begrenset databruk pr måned på 100Gb. Det burde vært minst dobbelt så mye.
Veldig god kundeservice. Alltid løsningsorientert. Gode priser, god kvalitet på dekning