Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telia er ett useriøst leverandør av tjenester, jeg har anmeldt selskapet og ønsker ikke lenger være kunde hos dem .Telia kontinuerlig opparbeider systemer for å utnytte folk for penger , f.eks registrer ikke betalinger , foretar doble betalinger fra kunder gjennom strex osv osv . Har sagt abonnement hos dem.
Bra dekning og hastighet, det som er dårlig er begrenset databruk pr måned på 100Gb. Det burde vært minst dobbelt så mye.
Veldig god kundeservice. Alltid løsningsorientert. Gode priser, god kvalitet på dekning
Telia bare øker og øker prisen på abonnementet, uten å gi noe beskjed eller info om det.
Helt greit, men noe dyrt. Har vært kunde i veldig mange år
Ønsket egentlig å fortsette. Måtte mase på dem for å få tilbud. Trege. Var også villig til å inngå avtale om 12 mnd binding. Fikk allikevel et dyrt og dårlig tilbud. Jeg synes de gjorde en dårlig innsats for å beholde en allerede eksisterende kunde.
For høy pris. For mye tillegg som er udefinisert. For dyrt.