Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning som med Telia. Selv steder der man bør kunne ha 4G har jeg ofte dårlig dekning.
Har dessverre mobilt bredbånd fra TELIA der GB renner ut selv om jeg ikke har noe utstyr koblet opp mot WiFi, fyller stadig opp med mer GB uten at det hjelper. Har lastet ned HUAWEI HiLink for å monitorere eventuelt utstyr som kan være koblet opp, men her vises ingen utstyr som trekker nett. Har involvert kyndige i databransjen som sier at feilen IKKE er hos meg, men TELIA mener det motsatte. Nå har jeg koblet fra alt utstyr hjemme som trekker nett, HUAWEI HiLink bekrefter også dette, LIKEVEL HAR DET FORSVUNNET NESTEN 6GB PÅ 24 TIMER! Kan ikke få uttrykt hvor lei jeg er dette marerittet. Operatører er hyggelig og høflig med liten ventetid, men problemet blir ikke løst og TELIA er konsekvent på at det er KUNDENS FEIL!
Beste kundeservicen jeg har vært borti selv etter 5 år som kunde.
Skulle prøve Telia CLICK. Avtalte 14/12/2018. Fikk feilsendt faktura andre uke i januar med betaling fra 20/12/2018. 9/1/2019 ringte ei dame og spurte om jeg var fornøyd. Siden jeg enda ikke hadde fått SIM, måtte jeg benekte dette. Fikk da SIM 15/01, den virket ikke, var antakelig ikke aktivert enda det var nytt nummer. Sendte epost til brukerstøtta som skulle svare innen 4 timer. Har enda ikke fått svar i dag den 24/1, har purret og sagt opp. Det går ikke an å bruke slike firma. Har ikke funnet noe bra.
Fikk ikke hjelp ved skade av mobil. Ønsker å si opp forsikring. Ingen respons.
Etter de byttet til Telia opplever jeg dårligere kundeservice
Umulig å ringe for å få hjelp. Tar en evighet for å få kontakt og ikke kan man bli ringt tilbake som hos andre.