Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
1.Man må vente opp til 1 time for og få kontakt med kundesenter 2. Utrolig dårlig med og gi tilbakemelding til kunde. Hører ingenting fra kundebehandler 3. Rett og slett et useriøst selskap Ved og lytte til kunden, gi tilbakemeldinger og minke ventetiden til max 5 min vil Telia bli noe bedre.
Jeg syntes det stort sett funker uten prob. Og det har vært mulig og forhandle pris uten problem. Ikke møtt noen som ikke har vært hyggelige hos kundeservice enda. Så vi er fornøyd med våres 4 abn. 😊👍
Telia åpner automatisk for tjenesten Strex uten at man varsles. Etter 6 mnd oppdaget jeg jevnlige trekk fra kontoen via Strex. « Tjensten» viste seg å være spam-SMS fra sportgym1.com som jeg aldri hadde hørt om før. Man får ingen kvittering eller varsel om disse trekkene. Henvendte med til Telia uten at de ville refundere. Telia er i tillegg medeier i Strex
Bestilte to abonnement hos Telia, men da jeg skulle ta dem i bruk hadde begge sim-kortene forsvunnet under oppussing. Kontaktet kundeservice som informerte om at det ville koste meg ca 200 å få erstattet disse i butikk. Det er ille nok, men da jeg fikk presentert en regning på ca 400 i butikken var grensen overskredet. Jeg kan ikke se for meg å være i et kundeforhold hvor leverandøren tar seg så grådig betalt hvis det er noe som ikke går på skinner. Jeg gikk heller til etasjen under og fikk med meg sim-kort fra Ice kostnadsfritt. Brukte angreretten men fikk likevel faktura, denne ble slettet etter å ha sittet i tlfkø i ca 15 min.
Dersom man har lyst å bruke 40-60 min hver gang du ringer 05050 på å vente på svar på kundeservice, da anbefaler jeg telia. I tillegg legger de gjerne på om de synes du er en masete kunde.
Bra service oversiktlige fakturaer og grei app på telefonen og bra dekning.
Dyrere en konkurenter, og ikke interesserte og sette ned prisene . De står på sitt og skal ha neste dobbel pris for samme tjenester . Ikke redd for å miste kunder heller . De sa bare bytt . Dårlig