Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unngå på det sterkeste. Telia var veldig fint back in the day, men det er ikke konkuranssedyktig i det hele tatt lenger. "Norges største utforderer" liksom. Her på Grua har vi vært helt uten dekning mange ganger, fårr veldig dårlig kompansasjon imens andre har fått bedre. Jeg var kunde hos Telia siden jeg var liten 10+år. Jeg hadde også en telefon fra dem som var defekt, men her var det heller ingen hjelp å få. De fant ingen feil. Jeg kan helt klart med hele mitt hjerte anbefale noe annet, hva som helst annet. Dette er siste gang jeg går ut med en dårlig opplevelse. Jeg har byttet og driver å får kjæresten min til å bytte også etter en uke uten dekning.
Har vært uten tv/wi-fi siden k.l 21.00 i går kveld. Ikke mulig å få hjelp via kundeservice. Ringer og ringer... Ingen kontakt. De har ikke ring tilbake-funksjon . Sitter her med svart skjerm. Styr unna !
Null kundebehandling, søppel nett, styr unna med mindre du liker betale for søppel.
Unngå TELIA. Umulig å få kontakt med kundeservice. Har fått byttet ut min gamle router. Etter det er det ingen nettkontakt og ingen hjelp å få.( Det ble bemerket at jeg måtte skaffe meg ny telefon. (+kr 10000 ) for å fikse feilen. )🫤
Dyrt og helt håpløst å komme i kontakt med kundeservice.
Fornøyd! Men kan alltid få en billigere pris! Så derfor sjekker jeg ut prisene nå.
Har aldri hatt problemer med telia og har brukt selskapet i over 20 år.