Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Unngå TELIA. Umulig å få kontakt med kundeservice. Har fått byttet ut min gamle router. Etter det er det ingen nettkontakt og ingen hjelp å få.( Det ble bemerket at jeg måtte skaffe meg ny telefon. (+kr 10000 ) for å fikse feilen. )🫤
Dyrt og helt håpløst å komme i kontakt med kundeservice.
Fornøyd! Men kan alltid få en billigere pris! Så derfor sjekker jeg ut prisene nå.
Har aldri hatt problemer med telia og har brukt selskapet i over 20 år.
Telia god servis hos kundetelefon og bra app telia
Mobilabonnement sperret to ganger på grunn av Strex betalingsløsning som kom over en kredittgrense de har satt(ingen info). Jeg får heller ingen melding om at abonnement er stengt, 250kr koster det å åpne igjen. Mobilapp er ubrukelig da du må logge inn med bankid utallige ganger. Kundeservice var greie på telefon
Ble tilbudt billigere og bedre abonnement enn ice ved kjøp av pc på Elkjøp, men har aldri hatt dårligere og dyrere abonnement. Første faktura var dobbel uten varsel. Elendig dekning. Elendig kundeservice. Klaget pr mail, ingen respons. Chat. Det samme. Ikke mulig å få snakke med noen. Svarer aldri på tlf. De har avtaler med Elkjøp etc. Og skylder på de over hvordan kontrakten er utformet. Føler meg skikkelig lurt og drit forbanna.