Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde Chess i mange år. Var veldig fornøyd. Så overtok Telia. Sa at de skulle fortsette i samme spor. Glade kunder. Så kommer en sms. Vi sier opp din avtale. Fra august blir det kr. 199 et par måneder, deretter blir det kr 245.... Takk for den. Nå må jeg finne ny leverandør. Telia bryr seg ikke om kundene sine, bare skrur opp prisnivået, og dermed kaster ut trofaste kunder.
Har bare godord å si om kontakten med dem. Har underveis binding etter telefonkjøp gjort endringer på avtale, uten vansker.
It used to be ok. During weekend and holiday time, their technical support for mobile broadband could not care less of customer problem. It took them forever to answer a call, and 3 different persons gave 3 different answers. At the end, the problem still was not fixed. Oslo, Norway.
Det beste tele selskapet jeg har hatt, super dekning, gode abonnementer.
Det er helt utrolig dårlig at de stenger uten varsel! Å det at de skal ha penger for å åpne igjen!? Hjelpes.. man burde få en sjangs til å ordne opp før de bare sperrer... men jeg opplevde at de sperret det før forfall, uten varsel da heller.. Det var pga kreditten nesten ar nådd! men jeg har 5000,- kr i kreditt, å de påsto at det var nådd 3000,- som var en feil fra dems side! Burde ikke trekke meg for den gjenåpningen kjenner jeg! Å EN ting til: Det er så syyykt dårlig kommunikasjon mellom butikkene og kundeservice at det er helt beyond! Har de kontakt i det hele tatt? Å har de felles regler eller avtalevilkår?? skulle ikke tro det! Vurderer å bytte! Hilsen Irritert
Helt greit, ingen problemer ut over at de tror alle har smart telefon og skal "surfe" på nettet. Noen av oss har ikke slik telefon og surfer ikke. Og de fjerner abonnementet som passer oss som er litt annerledes. Dermed skifte av leverandør, bye bye.
Har vært kunde i Chess siden selskapet startet. Ble kjøpt opp av Telia for en stund siden. Er kanskje blitt et år nå. Ble lovet ingen endringer, men nå bryr de seg tydeligvis ikke om hva de har lovet, lengre. Fikk SMS at blir overført til det dyreste 2GB-abonnement på markedet. Fra å ha det billigste på markedet. Bare Telenor er like dyrt. 249.-kr i mnd. og er det billigste de har. Hadde gratis abonnement, som jeg bare betalte for bruk. Som de nå tar fra meg. Det hadde vært bedre de hadde kontaktet meg, og sagt de ikke vill ha meg som kunde lengre. At pengene mine ikke er bra nok for de. Å at de ikke vil ha lojale kunder. Tydelig at det å være bra kunde, er noe firma i dag ikke vill ha. Så nå må jeg finne meg et annet abonnement, for å ikke miste telefon nummeret. Men det er tydelig ingen abonnement som passer meg. Så dette blir dyrt å ha et telefon nummer, som jeg kanskje bruker en til to ganger i måneden. Dette trodde jeg aldri skulle skje. Men der tok jeg feil. De tar over selskap og kaster ut abonnentene. De lovet også at det ikke skulle skje noe forandringer, når vi ble flyttet over. Men jeg viste egentlig at det var en løgn. Det er ingen firma som holder det de lover, til kundene sine.