Telia Mobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt har virket greit så lenge jeg har hatt abonnementet. Har vært hjelpsomme ved skifte av abonnement. Anbefaler svært gjerne.
Vi har kranglet mye med Telia på Tlf og Chat når vi «endelig» kommer gjennom etter minimum 30 minutter vente tid, men som oftest godt over 1 time ventetid på tlf… Du kan ikke finne på å bli ringt opp igjen ettersom telefonen ringer 1 gang før den automatisk legger på igjen slik at du blir plassert bak i køen igjen. Da har du det gående slik at du får beskjed før stengetid at de dessverre er stengt … Telia presser deg til å binde deg i 12 måneder for å få en bedre måneds pris. Oppsigelsestiden løper fra og med neste måned og plutselig får du en faktura på det dobbelte av hva du har betalt de 12 siste månedene. Anbefales på det sterkeste IKKE til noen ettersom kundeservicen er utrolig treg og vanskelig å komme gjennom med sine poenger og utfordringer. Ønsker du internett får du dette til en varierende pris. Ønsker du utfordringer i hverdagen og trives godt å vente på kundeservice er det bare å bestille nå i dag slik at du kan få dagene til å gå med å vente …
0 dekning på internet og til vanlig mobildekning hjemme hos meg. Ringt dem og mente de at må bytte til en annen lev
Misfornøyd med dekning og dårlig opplevlse med TBB. Vil også nevne å styre unna Telia butikker der de lover grønne skoger, og skal få redusert prisen på abbonomanget dit, men i ettertid opplever jeg at pris er gått ned samt kvalitet, da hadde de endret hastighet fra 1000 mbits/s ned til 200 mbits/s uten noe forvarsel, de hadde også bindet meg opp i 12mnder uten noe informasjon ved dette, noe jeg syntes var rein svindel.
Fungerer til daglig bruk. Dog litt dårlig dekning der jeg bor. Får «lav effekt» på 5G.
Telia X Start er Raskt. Bra. Mye data. Fungerer ALLTID.
Store områder helt uten dekning. Bryter stadig midt i samtaler, selv i området med tilsynelatende god dekning. Fryktelig misfornøyd!