NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billigst og best. Synd jeg ikke fant dere tidligere!
Hei, Stig🌞 Takk for at du valgte oss - bedre sent enn aldri👏🌟 Vi er som den herlige rosa fargen, alltid sjarmerende og alltid vennlig mot lommeboken!🌸🌷🌺 Vi digger deg🤭💕 Ha en strålende dag🌞🌟
Ufattelig dårlig dekning og tregt nett. Men det er vel det man får for prisen man betaler.
Hei, Am😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med dekning😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette💕 Prisene våre skal ikke gå på bekostning av kvaliteten, og vi tar dette på alvor. Vennligst gi vår kundeserivce beskjed om spesifikke steder eller problemer, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg en god opplevelsen😇 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding🌟 Ha en fin dag😊👋
Fungert bra fra første dag. Billig erdet også, veldig fornøyd.
Hei, Mimmi👸🌸 Å høre at alt fungerte bra fra første dag gjør dagen vår! 😄✨ Og når det er budsjettvennlig i tillegg, er det som en ekstra godbit!🤭 Tusen takk for at du er en strålende del av gjengen vår! 🌺🌷🌸 Ha en fin dag⭐
Meget bra mellom norske nummer. Særdeles dyrt om utenlandske nummer kontaktes på SMS eller oppringing.
Hei, Espen🌞 Takk for din tilbakemelding!🤗 Vi er glade for at alt fungerer utmerket🌟Beklager at det kan være dyrt å kontakte utenlandske numre via SMS eller samtale. Dessverre har vi foreløpig ikke et ekstra tilleggspakke for dette. Vi jobber alltid med å forbedre tilbudet vårt 💛 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør🤭
Fungerer som det skal gjøre så positivt til Nice mobil
Hei Jan 🤗 Så hyggelig at du er fornøyd med oss 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
Meget dårlig hjelp fra kundeservice Uten forvarsel da jeg trodde jeg hadde autotrekk i vipps ble tlf sperret. Prøvde å logge inn vis vipps og bank id men kom bare at de ikke fant bruker. Etter en evighet på chat med kundebehandler blir jeg bedr om å opprette ny profil og at teknisk avd slår de to sammen. Men det vil ta 2 virkedager. Så her er jeg uten muligheter til å ringe ut eller sende meldinger i de neste 2 dager med barn og alt hjemme. Bra priser men ikke verdt det
Hei Mary 😀 Utifra det du skriver så høres det ut som om Vipps eller bankID'en din ble endret. Og når du da forsøker å logge inn i appen så kjenner ikke appen vår igjen din nye unike Vipps eller BankID verifisering. Utrolig kjedelig at slik skjer 😔 Om du har kontaktet oss for dette så fikser vi det nok snart 💖 Er det noen spørsmål kan du kontakte oss på chat 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨
Informasjon gitt på forhånd stemmer ikke. Appen er en felle. Det viste seg feil at du kan starte abonnementet når du vil. Forsøker du å korrigere feil som kommer på løpende bånd i appen, tegnes det nytt abonnement hver gang du gjør en endring. Med ett nummer kan du starte så mange abonnementer samtidig at det ikke er mulig å tro. Angreretten fungerer ikke. Det er kun belastninger på vipps som akkumuleres. Best ALDRI Å FORSØKE!
Hei Elisabeth 🤗 Når det kommer til bestilling av et nytt nummer hos oss, blir dette aktivert kort tid etter bestilling. Når det gjelder endring av abonnement så betaler du ved endring da vi tar betalt på forskudd og ikke fakturerer, dette fremkommer tydelig i tekst før du endrer abonnement 😀 Nå kan jeg ikke gå inn på ditt tilfelle grunnet personvern samt at jeg ikke har hele navnet ditt. Fint om du tar kontakt med vår chat så vi kan finne ut av dette 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
iMessage funker ikke. Umulig å ha et abonnement uten iMessage
Hei, Charlotte🤗 iMessage er en tjeneste via Apple. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så kan vi prøve å feilsøke sammen. Men anbefaler å ta kontakt med Apple Support😊 Ha en fin dag🌸
null dekning og dårlig service, vært i kontatk med kundeservice i 4uker - enda etter restting av alt, sim re installasjon, esim og fysisk sim - ingen endring, ingen funksjon utenom telefon på wifi
Hei Mads🌼 Uff da, sånn skal det jo ikke være! Her høres det ut som om det er noe rart som foregår🤔 Om det ikke ble kommet frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservice sist, ta gjerne kontakt igjen så feilsøkes det videre 💛 Ønsker deg også en super dag 🌞
Bare positivt å si ingen problem veldig fornøyd med NiceMobil
Hei, Lars😇 Tusen takk for en fin tilbakemelding💛 Godt å høre at du er fornøyd med oss! Da er vi fornøyde😉 Ønsker deg en super fin dag🌷✨
Man betaler for å sende sms fra EU til Norge! De alltid finner noe ekstra man må betale for.
Heisann, og takk for tilbakemeldingen😀 Det koster ingenting å sende SMS fra EU til Norge, men om du sender fra Norge til EU har det egne priser ja 😊 Det går på operatørene i landet man sender til, det gjelder da kun utenlandske numre - om du sender fra Norge til norske numre i EU er det inkludert 😍 Ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe mer, og ha en super dag 🌼
Billig og greit. Får det de leverer til en god pris
Hei Solsikke 😁 Takk for en hyggelig tilbakemelding 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
Gikk over fra Onecall til NiceMobil, fikk regning som var 4 ganger så billig. De har en enkel og vellfungerende app. De har veldig enkel fakturering via VIPPS. De holder det de har lovet.
Hei Christian 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
Jeg har prøvd å logge inn i flere ganger har prøvd vipps og bank id. Det hjelper ikke er det meningen at det skal være sånn. Mvh Torbjørn
Hei, Torbjørn😇 Uff da! Sånn skal det ikke være. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat så kan vi undersøke dette💛Ønsker deg en fin dag✨
Prisene på abonnementene er veldig bra. Kundeservice kan forbedres. Jeg og samboeren min kjøpte en iPhone 15 Pro max og en iPhone 15. Jeg klarte fint å overføre eSIM via Nicemobil appen på min iPhone 15 pro max, men samboeren min har måtte bruke sin gamle mobil hele helgen nå siden hun ikke kommer seg inn på Nicemobil appen, den bare står og laster uten å komme seg videre. Kundeservice har sagt de skal sende denne saken til teknisk avdeling og se videre på dette. Nå vet jeg ikke om dette problemet er grunnet iOS 17, selve mobilen, eller Nicemobil, så jeg skal ikke si at Nicemobil er problemet til at samboeren min enda ikke kan nyte den nye mobilen sin. Utenom at kundeservice kan forbedres litt på teknisk kunnskap innen Apple så er jeg svært fornøyd! :-)
Hei Eirik 😊 Takk for at du tok deg tiden med å skrive en anmeldelse 💖 Vi har hatt en del utfordringer med iOS 17 på våres app 😔 Vi satser på at en ny oppdatering vil løse dette. Ellers er du hjertlig velkommen til å ta kontakt med oss på chat 😊 Ønsker deg en fin kveld 😊
Feil på app. Di har ingen kontroll eller mulighet til å kjøpe eller endre på abonnementet
Heisann Alise💐 Usikker på hva som var feil da jeg ikke får sett individuelle saker her, men det er leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Det stemmer at endringer i abonnementet gjøres i appen selv, om du behøver oversikt over abonnementet generelt kan du ta kontakt med oss på chat om du ikke har tilgang til appen🥰 Ønsker deg en super dag🦸♀️