NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meget dårlig hjelp fra kundeservice Uten forvarsel da jeg trodde jeg hadde autotrekk i vipps ble tlf sperret. Prøvde å logge inn vis vipps og bank id men kom bare at de ikke fant bruker. Etter en evighet på chat med kundebehandler blir jeg bedr om å opprette ny profil og at teknisk avd slår de to sammen. Men det vil ta 2 virkedager. Så her er jeg uten muligheter til å ringe ut eller sende meldinger i de neste 2 dager med barn og alt hjemme. Bra priser men ikke verdt det
Hei Mary 😀 Utifra det du skriver så høres det ut som om Vipps eller bankID'en din ble endret. Og når du da forsøker å logge inn i appen så kjenner ikke appen vår igjen din nye unike Vipps eller BankID verifisering. Utrolig kjedelig at slik skjer 😔 Om du har kontaktet oss for dette så fikser vi det nok snart 💖 Er det noen spørsmål kan du kontakte oss på chat 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨
Informasjon gitt på forhånd stemmer ikke. Appen er en felle. Det viste seg feil at du kan starte abonnementet når du vil. Forsøker du å korrigere feil som kommer på løpende bånd i appen, tegnes det nytt abonnement hver gang du gjør en endring. Med ett nummer kan du starte så mange abonnementer samtidig at det ikke er mulig å tro. Angreretten fungerer ikke. Det er kun belastninger på vipps som akkumuleres. Best ALDRI Å FORSØKE!
Hei Elisabeth 🤗 Når det kommer til bestilling av et nytt nummer hos oss, blir dette aktivert kort tid etter bestilling. Når det gjelder endring av abonnement så betaler du ved endring da vi tar betalt på forskudd og ikke fakturerer, dette fremkommer tydelig i tekst før du endrer abonnement 😀 Nå kan jeg ikke gå inn på ditt tilfelle grunnet personvern samt at jeg ikke har hele navnet ditt. Fint om du tar kontakt med vår chat så vi kan finne ut av dette 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
iMessage funker ikke. Umulig å ha et abonnement uten iMessage
Hei, Charlotte🤗 iMessage er en tjeneste via Apple. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så kan vi prøve å feilsøke sammen. Men anbefaler å ta kontakt med Apple Support😊 Ha en fin dag🌸
null dekning og dårlig service, vært i kontatk med kundeservice i 4uker - enda etter restting av alt, sim re installasjon, esim og fysisk sim - ingen endring, ingen funksjon utenom telefon på wifi
Hei Mads🌼 Uff da, sånn skal det jo ikke være! Her høres det ut som om det er noe rart som foregår🤔 Om det ikke ble kommet frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservice sist, ta gjerne kontakt igjen så feilsøkes det videre 💛 Ønsker deg også en super dag 🌞
Bare positivt å si ingen problem veldig fornøyd med NiceMobil
Hei, Lars😇 Tusen takk for en fin tilbakemelding💛 Godt å høre at du er fornøyd med oss! Da er vi fornøyde😉 Ønsker deg en super fin dag🌷✨
Man betaler for å sende sms fra EU til Norge! De alltid finner noe ekstra man må betale for.
Heisann, og takk for tilbakemeldingen😀 Det koster ingenting å sende SMS fra EU til Norge, men om du sender fra Norge til EU har det egne priser ja 😊 Det går på operatørene i landet man sender til, det gjelder da kun utenlandske numre - om du sender fra Norge til norske numre i EU er det inkludert 😍 Ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe mer, og ha en super dag 🌼
Billig og greit. Får det de leverer til en god pris
Hei Solsikke 😁 Takk for en hyggelig tilbakemelding 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨