NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungert bra fra første dag. Billig erdet også, veldig fornøyd.
Hei, Mimmi👸🌸 Å høre at alt fungerte bra fra første dag gjør dagen vår! 😄✨ Og når det er budsjettvennlig i tillegg, er det som en ekstra godbit!🤭 Tusen takk for at du er en strålende del av gjengen vår! 🌺🌷🌸 Ha en fin dag⭐
Meget bra mellom norske nummer. Særdeles dyrt om utenlandske nummer kontaktes på SMS eller oppringing.
Hei, Espen🌞 Takk for din tilbakemelding!🤗 Vi er glade for at alt fungerer utmerket🌟Beklager at det kan være dyrt å kontakte utenlandske numre via SMS eller samtale. Dessverre har vi foreløpig ikke et ekstra tilleggspakke for dette. Vi jobber alltid med å forbedre tilbudet vårt 💛 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør🤭
Fungerer som det skal gjøre så positivt til Nice mobil
Hei Jan 🤗 Så hyggelig at du er fornøyd med oss 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
Meget dårlig hjelp fra kundeservice Uten forvarsel da jeg trodde jeg hadde autotrekk i vipps ble tlf sperret. Prøvde å logge inn vis vipps og bank id men kom bare at de ikke fant bruker. Etter en evighet på chat med kundebehandler blir jeg bedr om å opprette ny profil og at teknisk avd slår de to sammen. Men det vil ta 2 virkedager. Så her er jeg uten muligheter til å ringe ut eller sende meldinger i de neste 2 dager med barn og alt hjemme. Bra priser men ikke verdt det
Hei Mary 😀 Utifra det du skriver så høres det ut som om Vipps eller bankID'en din ble endret. Og når du da forsøker å logge inn i appen så kjenner ikke appen vår igjen din nye unike Vipps eller BankID verifisering. Utrolig kjedelig at slik skjer 😔 Om du har kontaktet oss for dette så fikser vi det nok snart 💖 Er det noen spørsmål kan du kontakte oss på chat 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨
Informasjon gitt på forhånd stemmer ikke. Appen er en felle. Det viste seg feil at du kan starte abonnementet når du vil. Forsøker du å korrigere feil som kommer på løpende bånd i appen, tegnes det nytt abonnement hver gang du gjør en endring. Med ett nummer kan du starte så mange abonnementer samtidig at det ikke er mulig å tro. Angreretten fungerer ikke. Det er kun belastninger på vipps som akkumuleres. Best ALDRI Å FORSØKE!
Hei Elisabeth 🤗 Når det kommer til bestilling av et nytt nummer hos oss, blir dette aktivert kort tid etter bestilling. Når det gjelder endring av abonnement så betaler du ved endring da vi tar betalt på forskudd og ikke fakturerer, dette fremkommer tydelig i tekst før du endrer abonnement 😀 Nå kan jeg ikke gå inn på ditt tilfelle grunnet personvern samt at jeg ikke har hele navnet ditt. Fint om du tar kontakt med vår chat så vi kan finne ut av dette 💖 Ønsker deg en strålende dag ✨
iMessage funker ikke. Umulig å ha et abonnement uten iMessage
Hei, Charlotte🤗 iMessage er en tjeneste via Apple. Du kan ta kontakt med vår kundeservice så kan vi prøve å feilsøke sammen. Men anbefaler å ta kontakt med Apple Support😊 Ha en fin dag🌸
null dekning og dårlig service, vært i kontatk med kundeservice i 4uker - enda etter restting av alt, sim re installasjon, esim og fysisk sim - ingen endring, ingen funksjon utenom telefon på wifi
Hei Mads🌼 Uff da, sånn skal det jo ikke være! Her høres det ut som om det er noe rart som foregår🤔 Om det ikke ble kommet frem til en løsning når du tok kontakt med kundeservice sist, ta gjerne kontakt igjen så feilsøkes det videre 💛 Ønsker deg også en super dag 🌞