NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning og god pris. Men jeg mistet oppføring på Gule sider ved aktivering av abonnementet. Føler det er litt viktig, siden vi ikke har telefonkatalog lenger. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg, og viste liten interesse etter flere henvendelser. Løsningen ble å bytte teleselskap. Og voila, gule sider er tilbake.
Hei Tommy😊 Jøss så rart🤔 Som regel kan man fikse dette med telefonkataloger i appen ved å huke av om det skal være synlig eller ikke. Hvis det er huket av at du skal være synlig men ikke vises på feks Gule Sider, er det de som må fikse slik at nr ditt blir synlig på deres sider😊 Men det er bra du har fått ordnet opp i dette nå. Syns det var en endring av operatør som måtte til. Men du er hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Ofte dårlig dekning selv om det står 4g. Kobler seg av og på wifi her hjemme hele tiden, det gjorde den ikke med forrige abonnement.
Hei Marianne 🤗 Takk for tilbakemeldingen. Ta kontakt med oss på chat så vi kan sjekke nærmere på dekningen i ditt område og feilsøke mobilen din 👌 Ønsker deg en strålende helg ✨
Affordable and very satisfactory service,as long as Nice mobil employees keep up their best manner in kundebehandling especially over telephone conversation,
Thank you for the review 🤗 We are a fully digital mobile operator. All is done in your Nicemobil app 👌 But we are ready to chat with you if you have any questions or need any help 💖 Have a NICE weekend ✨
Jeg trenger ikke telefon hjemme, jeg har et spørsmål, kan jeg overføre data til kona mi som også er hyggelig?
Hei Rafael 😊 Så flott at du er fornøyd med servicen vår, den er vi stolte av 🤩 Det er ikke mulig å overføre data mellom våre abonnement pr dags dato💛 Ønsker både deg og kona en nydelig kveld ✨
Appen virker ikke,..så da får man ikke meldt seg inn som ny kunde.. Chat / kundeservice har aldri hørt om problemstillingen.., vel, les alles anmeldelser i div.kanaler f.ex. Trustpilot.. MYE problemer.
Hei, Geir 🤗 Uff da! Nå får jeg ikke sett samtalen her, men det skal ikke være noe problem med appen som skal hindre at man kan bli kunde 🤔 Ta gjerne kontakt med oss igjen, så tar vi en ny titt 💛 Ønsker deg ellers en kjempefin dag!
Jeg savner å kunne ringe gratis til Sverige og Danmark.
Hei, Nina👋 Flott å lese at du er fornøyd 🤗 Samtaler til andre land er ikke noe vi har inkludert pr dags dato, men vi jobber kontinuerlig med å holde prisene lave ellers🥰 Ta kontakt med oss på chat skulle du ha noen spørsmål, og ha en flotters onsdag!
Godt fornøyd prismessig, men ikke fornøyd med dårlig dekning enkelte stedet.
Hei hei, Kristine👋 Flotters at du er fornøyd med prisene våre, men så leit å høre at du har dekningsproblemer! Ta kontakt med oss på chat, så tar vi en titt 🤗 Ønsker deg en tipptopp dag 🌼
Veldig godt valg mtp pris, dekning og service. Alt på en plass i appen . Masse mobildata for god pris. Anbefales!
Hei, Charleston😇 Tusen takk for din anbefaling!💛 Vi setter stor pris på at du opplever god kundebehandling hos oss, i tillegg til god dekning og gode priser🌟 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør🥰🥳
Bedre kundeservice og kompetente servicemedarbeideren på chat som kan gi deg svar
Hei hei Trond👋 Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding, det setter vi pris på🥰 Vi jobber alltid med å forbedre oss, og sikter alltid mot å kunne hjelpe så mye som mulig! Ta gjerne kontakt med oss igjen så får vi sett hva som gikk galt 💛 Ønsker deg en skikkelig fin kveld 🌼
Billig men noen ganger brutt samtale plutselig. Det har ikke skjedd med Tlenor
Hei hei Miriam 👋 Uff da, sånn skal det jo ikke være! Sjekk at WiFi tale ikke står på, og ta kontakt med oss på chat så tar vi en titt på det 🤗 Ønsker deg en finfin kveld 💛
Grei måte å ha en lav abonnement hvor du selv kan velge hvor mye du ønsker å forbruke?
Hei hei Daniel👋 Så fint at vi har noe som passer for deg og at du er fornøyd🤗 Ta kontakt om det skulle være noe, og ha en skikkelig fin kveld 💛
Billigste avtalen jeg har funnet. Sliter litt med dekning når man er i ingenmannsland, men ellers har jeg internett og telefon. Appen sliter litt med å ligge deg ut mellom hver gang du sjekker, ellers har den alt av oversikt en skulle trenge.
Hei Nils✨ Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi pris på 😇 Ta gjerne kontakt med oss angående dekningen, og pass på at du har aktivert innlogging via biometri eller kode i appen 😁 Ønsker deg en tipptopp dag 💛
Min sønn vervet meg . Hadde ikke visst om dere. Men er kjempefornøyd .
Hei, Else🌞 Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy at du tok del i vår vervekampanje💛Velkommen til familien vår - vi ser frem til å fortsette å gi deg en strålende mobilopplevelse🌟🥳 Ha en fin dag🌸
Alt fungerer veldig bra. Det eneste jeg ønsker meg er microsim på min Apple Watch
Hei hei Kjell 😊 Godt å høre at alt fungerer som forventet! Pr dags dato har vi kun SIM til telefoner, ikke klokker, men tar med tilbakemeldingen videre 🥰 Ønsker deg en super dag 🦸♂️
Billig om du bare bruker mobilen til Norske nummere. Dyrt ellers. Fremgår ikke tydelig nok av betingelser, og det er problematisk.
Takk for tilbakemeldingen Marus 😊 Om du ser på vår hjemmeside så fremkommer det at det er andre priser for samtaler utenfor Norske numre 👍 Ønsker deg en strålende kveld ✨
Jeg er kjempe fornøyd, passer meg utmerket..👍🏻🤗😊
Heihei Trine😁 Det er gode nyheter å lese, så flott 😍 Bare å ta kontakt med oss om det skulle være noe, og ha en superfin dag 🦸♂️