Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt

Omtale av  Ells

Opplever litt for ofte at folk ringer meg uten å komme igjennom.

Svar fra NiceMobil
05.03.2024 14:09

Hei😇 Vi beklager virkelig den utfordrende opplevelsen med tale😕 Vi vil gjerne hjelpe deg med dette. Ta kontakt med supportteamet vårt slik at vi kan undersøke og finne en løsning, så jobber vi hardt for å rette opp og gi deg den beste opplevelsen💛 Takk for din tålmodighet og tilbakemelding. Ha en fin dag🌞

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig !!

Omtale av  Torkil A

Ingen hjelp å få.Ingen kundetjeneste du kan ringe å snakke med når problemer oppstår

Svar fra NiceMobil
04.03.2024 12:56

Hei Torkil 😊 Leit å høre at du føler det sånn 😔 Vi har ikke support på telefon nei, kun chat. Du finner chatten vår i Nicemobil appen eller på nicemobil.no. Ta kontakt med oss på chat om vi kan hjelpe deg med noe 😊 Vi er åpne fra 08:00 til 20:00 alle hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 👍

Fortsetter å trekke månedsbeløp

Omtale av  Monica

De fortsetter å trekke månedsbeløp fra betalingskortet mitt, enda abonnementet er oppsagt for mange måneder siden. Siste gang 1. januar. Nå har det skjedd igjen. Lite betryggende at betalingsopplysninger ikke blir slettet ved opphør av abonnement👎

Svar fra NiceMobil
28.02.2024 08:57

Hei, Monica👋 Oj, her må det ha skjedd noe merkelig! Er det mulig at du har flere abonnement du betaler for, evt kanskje noen i familien du har registrert ditt betalingskort på? Ta uansett kontakt med oss på chat via NiceMobil.no, så finner vi ut av det sammen 🥰

Enkelt, greit, billigst!

Omtale av  Christer

Enkelt og greit, billigst! Det er få andre som kan konkurrere på pris!

Svar fra NiceMobil
23.02.2024 10:58

Hei, Christer😇🌸 Tusen takk for tilbakemeldingen din!🤗 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Vi vil fortsette å jobbe hardt for å gi deg den beste opplevelsen🌟 Ha en super fin dag🦸‍♂️🚀

En operatør som ikke ønsker tidligere kunder tilbake

Omtale av  Daniel

Har ved noen anledninger testet dere. Da har jeg opprettet et nytt nummer i appen og betalt månedsavgift for ønsket datamengde. Har så sagt opp abonnementet igjen når jeg ikke har hatt behov. Dette har jeg gjort ved flere anledninger og det har blitt opprettet et nytt nummer hver gang. Nå har jeg fem oppsagte nummer i min oversikt i appen og en melding som sier at jeg har nådd en maks grense for antall abonnement. Dette tenkte jeg ville løse seg raskt ved henvendelse til kundeservice i og med at ingen av abonnementene er aktive. Alle er oppsagte nummer. Overraskelsen ble stor når jeg får beskjed om at det ikke er mulig å rydde profilen min for tidligere og oppsagte nummer. Jeg har rett å slett nådd en grense som blokkerer meg fra å kunne bli kunde på nytt. Jeg var helt sikker på at denne grensen var for antall aktive abonnement Jeg ønsker altså nå å betale for et abonnement og gi dere inntekten det medfører, men det lar seg ikke gjøre. Eneste alternativet jeg fikk var at noen andre må laste ned appen og opprette abonnement for meg i sitt navn. Jeg synes det er rart at systemet er lagt opp på den måten. Målet må jo være å tjene penger og ha mest mulig kunder. Da høres det for meg ut som dårlig butikk å sperre for at noen som ønsker å betale for et abonnement skal få muligheten til det. Jeg har testet dere ved fem ulike anledninger og det var de mulighetene jeg fikk. Nå er jeg tvunget til å legge igjen pengene mine hos noen andre.

Svar fra NiceMobil
22.02.2024 11:48

Heisann, Daniel👋 Det stemmer at man kun kan opprette abonnement 5 ganger, dette er grensen for muligheter i systemene pr dags dato😊 Vi håper på å utvide dette i fremtiden, og håper vi sees da🥰 Ha en super dag🦸‍♂️

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt forjævlig

Omtale av  Lisa R

Kundeservice har kun chat oppratører men dårlig kunnskap. Du får ikke løst problemene. De bruker lang tid til å svare, så kommer det opp at chatten ble avlsuttet fordi du ikke har vært aktiv. Du finner mer ut av å google selv en det chat oppratørene gjør. Skal være gratis ringeminutter, sms og mms. Men mms fungerer ikke

Svar fra NiceMobil
22.02.2024 11:43

Hei, Lisa👋 Så utrolig leit å høre at du sitter igjen med den erfaringen! Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, mulig det har skjedd en misforståelse her💛 Jeg får ikke sett på saken, men generelle ting man kan prøve på om man ikke får sendt MMS er å passe på at mobildata er på, at man ikke sender til utenlandske numre (det går ikke), også kan man evt forsøke SIM-kort i en annen telefon, for å se om det går der😊 Ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så tar vi en ny titt sammen 👀 Ha en super dag 🦸‍♂️

Norges beste kundeservice?

Omtale av  Tony F

Etter å lest litt rundt valgte jeg nicemobil til mine barn da jeg har eget nummer via bedrift. Skulle opprette nummer to og møtte et problem med å legge til sim-kortet. Vanligvis hadde det vært en ulempe å møte et problem, men med den utmerkede kundeservicen til Nicemobil var det en fornøyelse å møte problemer. Oppsett på første abonnement gikk som smurt, feilen ligger hos meg ikke Nicemobil 😊

Svar fra NiceMobil
21.02.2024 13:30

Hei Tony😊 For en fin og hyggelig tilbakemelding🥰 Vi gjør så godt vi kan for å hjelpe kundene våre, og vi er veldig lade for at vi klarte å hjelpe deg med dette😉 Ønsker deg en fin dag videre🌸

NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener
Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR