NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mange ringer meg uten at dette overhodet blir registrert, de får ikke tak i meg selvom jeg har full dekning og ingen pågående samtaler! Skikkelig frustrerende og nytt abonnement vil bli bestilt!
Heisann, Gudmund👋 Uff da, sånn skal det ikke være! Her høres det ut som om noe er galt, ta kontakt med oss på chat så skal vi såklart få sett på det💛
Bra dekning og god pris. Men jeg mistet oppføring på Gule sider ved aktivering av abonnementet. Føler det er litt viktig, siden vi ikke har telefonkatalog lenger. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg, og viste liten interesse etter flere henvendelser. Løsningen ble å bytte teleselskap. Og voila, gule sider er tilbake.
Hei Tommy😊 Jøss så rart🤔 Som regel kan man fikse dette med telefonkataloger i appen ved å huke av om det skal være synlig eller ikke. Hvis det er huket av at du skal være synlig men ikke vises på feks Gule Sider, er det de som må fikse slik at nr ditt blir synlig på deres sider😊 Men det er bra du har fått ordnet opp i dette nå. Syns det var en endring av operatør som måtte til. Men du er hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Ofte dårlig dekning selv om det står 4g. Kobler seg av og på wifi her hjemme hele tiden, det gjorde den ikke med forrige abonnement.
Hei Marianne 🤗 Takk for tilbakemeldingen. Ta kontakt med oss på chat så vi kan sjekke nærmere på dekningen i ditt område og feilsøke mobilen din 👌 Ønsker deg en strålende helg ✨
Affordable and very satisfactory service,as long as Nice mobil employees keep up their best manner in kundebehandling especially over telephone conversation,
Thank you for the review 🤗 We are a fully digital mobile operator. All is done in your Nicemobil app 👌 But we are ready to chat with you if you have any questions or need any help 💖 Have a NICE weekend ✨
Jeg trenger ikke telefon hjemme, jeg har et spørsmål, kan jeg overføre data til kona mi som også er hyggelig?
Hei Rafael 😊 Så flott at du er fornøyd med servicen vår, den er vi stolte av 🤩 Det er ikke mulig å overføre data mellom våre abonnement pr dags dato💛 Ønsker både deg og kona en nydelig kveld ✨
Appen virker ikke,..så da får man ikke meldt seg inn som ny kunde.. Chat / kundeservice har aldri hørt om problemstillingen.., vel, les alles anmeldelser i div.kanaler f.ex. Trustpilot.. MYE problemer.
Hei, Geir 🤗 Uff da! Nå får jeg ikke sett samtalen her, men det skal ikke være noe problem med appen som skal hindre at man kan bli kunde 🤔 Ta gjerne kontakt med oss igjen, så tar vi en ny titt 💛 Ønsker deg ellers en kjempefin dag!
Jeg savner å kunne ringe gratis til Sverige og Danmark.
Hei, Nina👋 Flott å lese at du er fornøyd 🤗 Samtaler til andre land er ikke noe vi har inkludert pr dags dato, men vi jobber kontinuerlig med å holde prisene lave ellers🥰 Ta kontakt med oss på chat skulle du ha noen spørsmål, og ha en flotters onsdag!