NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er bedre å lagge i appen oversikt av telefon brukt talle, sms og data som viser hver dags brukt. Jeg vet ikke nå hvor mye data brukt hver dag og hvor mange minutter ringte og antall sms.
Hei Ab✨ Takk for tilbakemeldingen, den tar jeg med videre her🥰 Pr dags dato har vi ikke spesifisert bruk i appen, men du kan såklart se hvor mye data du har igjen💐 Ønsker deg en kjempefin dag, bare å ta kontakt med oss på chat om du lurer på noe🤗
Vær varsom på ekstrakostnader når du bytter datamengde innad i NiceMobil. Da blir du belastet for ny måned med en gang du bytter. F.eks. hvis du betaler 150/mnd den 4. hver måned og oppgraderer til 200/mnd den 8. så betaler du 200 da også uten å få tilbake pengene for det tidligere abonnementet. Hvis du skal oppgradere så lønner det seg derfor å bytte rett før regningen kommer, men dette er dårlig dokumentert. Det hadde vært bedre hvis man fikk tilbake pengene for det forrige abonnementet. Ellers veldig fornøyd med tjenesten forøvrig og hvor lett det er å sette opp. Jeg har ikke erfaring med kundeservice, så jeg kan ikke vurdere den.
Hei Alfie✨ Tusen takk for tilbakemeldingen, setter pris på at du tok deg tid til å skrive den! Når det kommer til endring av abonnement så stemmer det at det belastes med en gang, det står også i appen før man bekrefter kjøpet🥰 Man beholder såklart resterende datamengde fra abonnementet man hadde, i 30 dager fra den ble lagt til💐 Ønsker deg en super dag, bare å ta kontakt med oss på chat om du skulle lure på noe💛
Det beste og billigste abonnementet jeg har hatt. Fint med e-sim.
Hei Rune😊 Det er det som er målet, så godt å høre at vi klarer det😉 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Funker akkurat som det skal, har hatt null problemer med dekning osv. Veldig fornøyd!
Hei Noor😊 Dette er veldig godt å høre💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Veldig bra, har ikke mobildata når jeg er i Sverige
Hei Christin💐 Så bra at du er fornøyd, tusen takk for tilbakemeldingen🥰 Dobbeltsjekk at du har data roaming på når du er i Sverige, det må være på for å få mobildata i utlandet🤗 Forsøk å skru telefonen av og på om du allerede har data roaming på, og om du fortsatt ikke har mobildata tilgang er det bare å ta kontakt med oss på chat så feilsøker vi💛 Ønsker deg en super dag✨
Abbonementet passer godt til mitt bruk og er billig!
Hei hei Bente✨ Så flott å høre😍 Tusen hjertelig for at du deler erfaringen din, det setter vi pris på🥰 Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, også får du ha en ellers superduper dag💐
Nice mobil er Nice fungere bra hos meg var i Sverige ingen problem synd jeg ikke skiftet før
Hei Erling✨ Så herlig å høre! Viktigste er at du skiftet og er fornøyd, tusen takk for en fin tilbakemelding🥰 Ønsker deg en skikkelig nice dag, bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe💛