NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Forferdelig er et for godt ord for denne kriminelle brøleren: Etter mange måneders sykdom fikk jeg en verge for den økonomiske delen av livet mitt, men mobilabonnement skulle jeg bytte selv ifra Telenor til NiceMobil Da jeg ringte Nicemobil så spurte jeg hva som ville skje med det gamle nummeret mitt, dette var i følge Nicemobil noe jeg "Ikke skulle tenke på, ditt gamle abonnement avsluttes automatiskt" Flott tenkte jeg, og nå mange, MANGE måneder siden så ser jeg kontoen min for første gang siden et langt sykehusopphold og ser at 550 kroner i måneden har vært trukket ifra kontoen min og gått til Telenor I mange måneder Dette skal være fordi "Du byttet nummer skjønner du, og da ble det to nummre skjønner du" igjen i følge Nicemobil, dette var noe dere absolutt var ment å ordne selv da det ble klart at jeg ikke hadde noen intensjon om å beholde det gamle nummeret Nå får jeg også vite at "Dette er utenom vår kontroll" I følge NiceMobil, dette var derrimot ikke det jeg fikk vite da. Neste blir å kontakte advokat, og da jeg tar opp absolutt alle telefonsamtaler blir dette forhåpentligvis en enkel sak Dette er en brøler NiceMobil skal betale erstattning for
Hei, Nero👋 Uff da, så leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen! Nå er det sånn at vi ikke har support over telefon, kun chat, kan det være at vi har blitt blandet med en annen operatør? Det er fort gjort 😊 Det er i midlertidig slik hos alle operatører at når du overfører et nummer fra en til en annen så blir det kansellert der det var. Om du oppretter et nytt nummer hos en operatør så har ikke den operatøren verken mulighet eller lov til å røre andre numre du skulle ha hos andre operatører - kun det nummeret du overfører selv. Ta kontakt med oss på chat via NiceMobil.no så undersøker vi 🤗
Veldig fornøyd med Nicemobil og at alt ordnes direkte i appen. Eneste negative er at de ikke tilbyr abonnement med fri databruk, så jeg måtte skifte til ice max for en periode hvor jeg er bortreist og trenger vesentlig mer data enn ellers. Jeg kommer garantert tilbake til Nicemobil så snart behovet for mer data er tilbake til normalt nivå.
Takk for tilbakemeldingen Tom 🤗 Du er altid velkommen tilbake 😊 Ønsker deg en strålende helg ✨
Mange ringer meg uten at dette overhodet blir registrert, de får ikke tak i meg selvom jeg har full dekning og ingen pågående samtaler! Skikkelig frustrerende og nytt abonnement vil bli bestilt!
Heisann, Gudmund👋 Uff da, sånn skal det ikke være! Her høres det ut som om noe er galt, ta kontakt med oss på chat så skal vi såklart få sett på det💛
Bra dekning og god pris. Men jeg mistet oppføring på Gule sider ved aktivering av abonnementet. Føler det er litt viktig, siden vi ikke har telefonkatalog lenger. Kundeservice kunne ikke hjelpe meg, og viste liten interesse etter flere henvendelser. Løsningen ble å bytte teleselskap. Og voila, gule sider er tilbake.
Hei Tommy😊 Jøss så rart🤔 Som regel kan man fikse dette med telefonkataloger i appen ved å huke av om det skal være synlig eller ikke. Hvis det er huket av at du skal være synlig men ikke vises på feks Gule Sider, er det de som må fikse slik at nr ditt blir synlig på deres sider😊 Men det er bra du har fått ordnet opp i dette nå. Syns det var en endring av operatør som måtte til. Men du er hjertelig velkommen tilbake om du skulle ønske det💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Ofte dårlig dekning selv om det står 4g. Kobler seg av og på wifi her hjemme hele tiden, det gjorde den ikke med forrige abonnement.
Hei Marianne 🤗 Takk for tilbakemeldingen. Ta kontakt med oss på chat så vi kan sjekke nærmere på dekningen i ditt område og feilsøke mobilen din 👌 Ønsker deg en strålende helg ✨
Affordable and very satisfactory service,as long as Nice mobil employees keep up their best manner in kundebehandling especially over telephone conversation,
Thank you for the review 🤗 We are a fully digital mobile operator. All is done in your Nicemobil app 👌 But we are ready to chat with you if you have any questions or need any help 💖 Have a NICE weekend ✨
Jeg trenger ikke telefon hjemme, jeg har et spørsmål, kan jeg overføre data til kona mi som også er hyggelig?
Hei Rafael 😊 Så flott at du er fornøyd med servicen vår, den er vi stolte av 🤩 Det er ikke mulig å overføre data mellom våre abonnement pr dags dato💛 Ønsker både deg og kona en nydelig kveld ✨