NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uten at jeg oppdaget det hadde abonnementet mitt blitt "avslutta". Telefonen (ringe/sms) fungerte, men mobildataen var borte. Oppsiden var at de slutta å sende regning. Regningene kom selvsagt oppsamlet mer enn 3 måneder senere. Å snakke med kundeservice var noe herk. Er bare chat, og der skal all data oppgis hver gang. De følger ikke opp og løser ting som lovet, spør om ting som er umulig å ha (kvitteringer på regninger ikke sendt fra dem) og som ville vært irriterende vanskelig å finne om de fantes. Å spørre om ting flere ganger, å oppgi personlig info flere ganger, føles ekstra kjipt når ting har gått galt fra deres side.
Hei Michael😊 Hvis du opplever problemer med data, men tale og sms virker, kan det være flere årsaker til dette. At det er tomt for data, eller andre teknsikse årsaker. Da er det bare å ta kontakt, så skal vi se på det. Ang regninger, så har ikke vi det hos oss. Vi trekker direkte fra kortet, så faktura fra oss kommer ikke. Alle kvitteringer på betalinger finner du i appen slik at du får oversikt over alle trekkene som er gjort👍🏼 Grunnen til at du må oppgi perosnlig info flere ganger, er fordi vi ikke utgir info til andre enn juridisk eier. Når du ikke er logget inn i chatten med din ID, gjør vi dette for å værne om personvern til kundene. Dette er vi veldig strenge på Ønsker deg en fin dag videre🌸
Bytt til NiceMobil, mye for pengene, god og rask service på chat. Du vil ikke angre.
Hei Åse😊 Det er veldig hyggelig å høre🥰 Ønsker deg en strålende dag🌸
Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i
Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸
Jeg prøvde å bli en kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Kundeservice ber meg slette hjemmenummeret mitt fra adressen min. Men hvordan skal postselskapet finne huset? Det vil de ikke svare på. Og man må bruke appen for å bli kunde. Det trenger du ikke å gjøre med andre selskaper. Forferdelig service.
Hei Ahmet😊 For å kunne bekrefte må adressen skrives på en viss måte. Posten finner likevel adressen SIM-kortet skal til👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
helt forfadelig . du må chatte med kundeservise . først hadde jeg på nettsidene reserverer tid for aktivering den 30.05. så det vises seg at den avtalen ble ikke aktivert til tross for at jeg har en skrinshot . så prøver jeg å få hjelp med kundeservice endå verre - de klarer ikke å hjelpe. så pass deg hvis du ville bytte til den ice og nice - helt forfadelig app og endå verre kundeservice
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen, Elena 😔 Jeg vet ikke om du har fått hjelp etter denne omtalen ble skrevet, men vi hjelper deg gjerne på chat om du ønsker å gjøre et forsøk til 🤗 Noe vi har opplevd hos enkelt som bestiller, er at de ikke har fullført siste steget i bestillingsprosessen, det er vitktig at man bekrefter bestillingen. Når bestillingen er bekreftet vil det sendes en epost til deg, som bekrefter bestillingen 😊
Oisann ! Vi finner ikke brukeren din. kan ikke koble på app og det merket jeg for ca 3 uker siden. regner at det blir umulig å chatte hvis jeg trenger hjelp . [email protected] er denne mail adressen riktig ?
Hei Miro😊 Når du får opp denne beskjeden, betyr det at du har logget inn med feil. Hvis du opprettet brukeren din med bankID, er det det du må bruke hver gang du logger inn. Samme hvis du brukte vipps når du opprettet. Da må du bruke det hver gang. Du kan ikke velge hvem av de du skal logge inn med for hver gang😊 Hvis du er usikker, kan du kontakte oss på chat, så skal vi hjelpe deg videre der💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Det beste mobil abunmange jeg har Hatt anbefaler det til alle
Hei, Arild👋 Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Håper du forblir fornøyd hos oss, skulle du lure på noe er vi tilgjengelige på chat 08:00-20:00 på hverdager og 09:00-17:00 på lørdager😊 Ha en skikkelig Nice dag🫶