NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Synst det har vært mye tull med abonnementet ang E-Sim osv
Hei Mette😊 Det var dumt å høre. Hvis du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å se om vi finner ut av årsaken til tullet du opplever💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Grei pris. Fungerer bra om man vil ha to nummere med andre ord
Heisann Robert🌼 Så flott at du er fornøyd med prisen vår, den jobber vi hardt med å holde så lav som mulig🥰 Tusen takk for tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på chat dersom du lurer på noe, og ha en superfin dag 🦸♂️
Billig ja, men dårlig og ustabilt nett og har ofte problemer med å motta innkommende anrop og å ringe ut. (Har sjekket om det er mobilen det er noe galt med eller innstillinger men det er det ikke).
Hei, Mie🤗 Åh, det er virkelig leit å høre om opplevelsen din! Vi beklager så mye for det. Det er ikke slikt vi ønsker at opplevelsen din skal være😣 Vi tar dette svæt alvorlig og vil gjerne undersøke nærmere for å løse problemet. Vennligst kontakt oss slik at vi kan utføre en grundig undersøkelse og hjelpe deg videre. Igjen, beklager så mye for ulempene dette har medført💛
Appen er helt forferdelig. Må være landes dårligste. Når man går inn i appen så kommer man ikke tilbake til startsiden. Du blir stående der til evig tid. Prisen er upåklagelig,men med en slik app blir det jo helt håpløst. Dette bør nice mobil omgående rette opp. Idag forlanger folk noe mer kvalitet enn det som denne appen kan tilby.
Hei, Knut🤗 Vi beklager virkelig for den dårlige opplevelsen du har hatt med appen vår😕 Vi setter pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen for å sikre en god brukeropplevelse😇 Nye oppdateringer lanseres jevnlig for å legge til nye funksjoner. Takk for din ærlige tilbakemelding og for din tålmodighet mens vi jobber med å gjøre appen bedre💛
Svindel og lureri. Bestilte portering til annen telefon opperatør den 7. februar, den 6. februar ble jeg trukket full pris for under 2 dager, alt kundeservice sier er at jeg må utsette porteringen til det nye opperatøren. Jeg betaler ikke for en tjeneste jeg ikke får og utsetter ikke porteringen av telefonabbonementet. Grunnen til at jeg bytter er fordi den eneste måten mann kan betale for er automatisk trekk fra kort, og her ser mann hvorfor det er en dårlig ide, gir selger frie tøyler til å svindle deg.
Hei Roberth 😊 Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med oss 😔 Når det kommer til betalingsløsningen vår, så stemmer det at man blir automatisk belastet via kort. Forskjellen på Nicemobil og andre operatører er at du betaler for bruken fortløpende fremfor å få alt samlet på en faktura i ettertid 👍 Det betyr ikke at det er svindel, høres mer ut som vår abonnementsmodell ikke passer din bruk 👍 Når det kommer til oppsigelsestid så er det noe alle operatører har. De som har abonnementsperiode fra første til siste dag i måneden så pleier de å ha inneværende måned oppsigelsestid, hos oss er det inneværende abonnementsperiode som er oppsigelsestiden. Det fremkommer i appen hvor mange dager som gjenstår i perioden, så da er det lurt å overføre ut fra Nicemobil senest dagen før for å slippe å betale for ny periode 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Nice er noe billigere enn endel andre leverandører. MEN man må hele tiden sjekke og følge med, fordi min erfaring er at de trekker feil beløp, trekker doble beløp, oppgir informasjon i chatten som ikke stemmer med hva de utfører i praksis osv. Når man gir tilbakemeldinger i chatten, og ting skal ordes opp i, slik at trekkene blir riktig, må de internt sende saken over til annen instans. Det tar mange dager. Jeg har måttet purre hver gang. Når en kunderådgiver svarer på mail, har de endret og rettet opp det som er meldt inn - det er bra de innrømmer feilen. Allikevel har samme feil skjedd på nytt. Eksempler er at de lover halv pris i 3 mnd om man verver. Dette må man sjekke opp om de faktisk gjør. Med meg, som har 3 abonnement hos dem (1 voksen og 2 barn) trakk de full pris. Så igjen, man må følge med, sjekke og følge opp. De tilbyr kun skriftlig chatt, og ikke samtale med noen på telefon, noe jeg savner fra Telenor. De trekker også beløp for hver sms man sender til kortnummer som feks legekontor, som er gratis hos andre leverandører. Nå som jeg har hatt Nice abonnement i 4 mnd begynner jeg å bli vant til å sjekke og kontrollere, og ta kontakt med kundeservice, men det er klart; dette tar jo tid og energi. NB! Husk at du aldri får med deg mer GB i rollover enn det abonnementet du har. Jeg mistet mer enn 14 GB fordi jeg gikk til et annet abonnement. Kjekt å vite før man bytter. Ellers synes jeg appen de har er oversiktlig og grei å bruke. Jeg fortsetter med Nice en stund til, men vil parallelt sjekke andre alternative leverandører/abonnement.
Hei Anne 😊 Først vil jeg si tusen takk for en konstruktiv tilbakemelding 😊 Nå har jeg ikke muligheten til å sjekke hva disse beløpene dreier seg om. På generelt grunnlag kan jeg si at vi belaster automatisk ekstra kostnader fortløpende etter bruk eller kjøp. Noen ganger kan det være forsinket trekk av disse kjøpene. Og ved sjeldne tilfeller har vi opplevd trekk for en tjeneste eller bruk opptil 2 måneder etterpå. Men dette tilhører sjeldenhetene. Når det kommer til vervekampanjen så er det ikke mulig å etterregistrere dette, så vi har valgt å være løsningorienterte og følge opp slike henvedelser så lenge du oppgir vervekoden du skulle ha løst inn før du bestilte. På ett kundeforhold får du kun ett abonnement til 50% (Det største) og når vi refunderer tar det ofte noen dager til pengene kommer tilbake til konto, da legger det seg i banken rundt den datoen du ble belastet i utgangspunktet 😊 Gjerne ta kontakt med oss på chat om du skulle lure på noe 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨
Forferdelig er et for godt ord for denne kriminelle brøleren: Etter mange måneders sykdom fikk jeg en verge for den økonomiske delen av livet mitt, men mobilabonnement skulle jeg bytte selv ifra Telenor til NiceMobil Da jeg ringte Nicemobil så spurte jeg hva som ville skje med det gamle nummeret mitt, dette var i følge Nicemobil noe jeg "Ikke skulle tenke på, ditt gamle abonnement avsluttes automatiskt" Flott tenkte jeg, og nå mange, MANGE måneder siden så ser jeg kontoen min for første gang siden et langt sykehusopphold og ser at 550 kroner i måneden har vært trukket ifra kontoen min og gått til Telenor I mange måneder Dette skal være fordi "Du byttet nummer skjønner du, og da ble det to nummre skjønner du" igjen i følge Nicemobil, dette var noe dere absolutt var ment å ordne selv da det ble klart at jeg ikke hadde noen intensjon om å beholde det gamle nummeret Nå får jeg også vite at "Dette er utenom vår kontroll" I følge NiceMobil, dette var derrimot ikke det jeg fikk vite da. Neste blir å kontakte advokat, og da jeg tar opp absolutt alle telefonsamtaler blir dette forhåpentligvis en enkel sak Dette er en brøler NiceMobil skal betale erstattning for
Hei, Nero👋 Uff da, så leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen! Nå er det sånn at vi ikke har support over telefon, kun chat, kan det være at vi har blitt blandet med en annen operatør? Det er fort gjort 😊 Det er i midlertidig slik hos alle operatører at når du overfører et nummer fra en til en annen så blir det kansellert der det var. Om du oppretter et nytt nummer hos en operatør så har ikke den operatøren verken mulighet eller lov til å røre andre numre du skulle ha hos andre operatører - kun det nummeret du overfører selv. Ta kontakt med oss på chat via NiceMobil.no så undersøker vi 🤗