NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har nå ved to tilfeller blitt trukket 150kroner for å ha bestillt extra data uten å ha bestillt dette. Kundeservice lovte første gang at teknisk avdeling skulle kontakte meg.Eh noe som aldri skjedde. Etter å ha sjekket kontoen oppdager jeg at det samme har skjedd igjen🤬 Er vel ingen som er ved sine fulle 5 som bestiller mere data uten å være tom?
Hei Anne✨ Oj da, ja her må det ha skjedd noe rart! Det skal ikke trekkes for datapakker med mindre man velger å fylle på i appen, har du mulighet til å ta kontakt med oss igjen på chat så vi får sett på det? Status på saken hos teknisk avdeling får vi også sjekket da 🥰 Ønsker deg en kjempefin kveld💐
Prisen er bra, men det hjelper lite når dataene forsvinner lynkjapt, mistenkelig lynkjapt i forhold til der jeg var kunde før (Telia). Appen er elendig, som oftest fungerer den ikke. Den sier at man ikke har nettdekning og derfor ikke kan åpnes, ikke en gang når man er tilknyttet egen Wi-Fi. Til og med registreringsprosessen ble bare tull. Den skulle i teorien fungere enkelt via appen, men det gjorde den ikke. Forsøkte å registere meg via Vipps, men det funket ikke opp mot appen til NiceMobil, og jeg ble sendt i en loop, frem og tilbake. Måtte forsøke igjen, denne gangen å registrere via BankId, da funket det, men det viser seg at da mistet jeg introduksjonstilbudet, etter at jeg ble vervet av noen jeg kjenner, så da gikk DET i vasken og. Slik det funker nå, så er appen frustrerende vanskelig å hanskes med, og man må restarte telefonen nesten hver gang skal man inn der. Dette til tross for at jeg har en ganske ny og bra mobil, som burde funke prikkfritt. Kundeservice er ikke-eksisterende, null hjelp å få, ingen service og ingen godvilje i det hele tatt. Så selv om prisen er bra, STYR UNNA NiceMobil. Jeg blir å skifte operatør snarest.
Hei Erik🍀 Uff da, så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Angående databruk har vi ikke mulighet til å trekke mer enn det som faktisk blir brukt, om det virker som om det blir fort tomt er det greit å huske på at data ikke blir fornyet 01 hver måned, men hver 30 dag fra man blir aktivert, slik at om du har lite data i begynnelsen av måneden er ikke det nødvendigvis starten på perioden😊 Vi har dessverre litt problemer mellom Vipps og NiceMobil appen, hvor nettleseren kan hindre kommunikasjonen mellom de, men vi kan veilede gjennom dette via chat😊 Kampanjekoden skulle du fortsatt ha kunnet fylle inn i siste steget av bestillingen💛 Pass gjerne på at appen og telefonen er helt oppdatert, og ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så ser vi på det sammen🤗 Ønsker deg en strålende dag💐
Meget dårlig kundeservice. Kun Chat. Dårlig/manglende dekning i enkelte hytteområder, som var min grunn til å bytte til annen mobiloperatør. Da jeg hadde byttet, fortsatte NiceMobil å fakturere meg. Godtok ikke at feilen lå hos dem.
Hei Mia💐 Så leit at du har fått denne erfaringen! Det stemmer at vi kun har support på chat da vi har fokus på digitale løsninger, men vi er tilgjengelige der fra mandag til lørdag🤗 Har du mulighet til å ta kontakt med oss igjen? Om du har overført nummeret ditt ut fra oss og ikke har utestående fra tidligere skal du jo såklart ikke bli trekt, det må vi undersøke💛 Ta gjerne kontakt så ser vi på det sammen😊 Ønsker deg en kjempefin dag✨
Alt har fungert perfekt siden jeg valgte NiceMobil. Håper vi snart får 5G.
Hei Snorre🌼 Så herlig å høre om erfaringen din😍 Tusen takk for at du deler den! 5G nettverket jobbes konstant med og er i stadig utvikling, så det er ikke umulig🥰 Ønsker deg en kjempefin uke, så er det bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe💐
Har hatt abb hos Nice Mobil tidligere, men etter ca 4mnd med annen operatør gikk jeg tilbake til Nice Mobil. Best dekning, kundeservice og desidert mest for pengene. Abb hos Telenor for 279,- inkluderer det Nice Mobil tar 148kr mnd for. Anbefaler Nice Mobil på det varmeste ++++++++++++++++
Hei Helen💐 Åh, for en koselig tilbakemelding😍 Vi har høyt fokus på både kundeservice og lave kostnader for våre kunder, så det varmer å lese at det merkes🥰 Tusen takk for at du deler erfaringen din, og tusen takk for anbefalingen! Den betyr mye for oss💛 Ønsker deg en riktig fin dag, husk at det bare er å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe✨
Hadde på mobildata i bakgrunnen som jeg alltid har hatt før. Etter en dag ute hadde SnapChat klart å bruke opp alle 12GB med data. Billig for GB, men hjelper ikke når den blir borte på bare noen timer.
Hei Oscar✨ Veldig leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som brukes, ta kontakt med oss på chat så får vi sjekket at alt er i orden💛 Ønsker deg en riktig fin dag🥰
Jeg kan ikke si noe positivt. De skriver at det er enkelt å laste ned appen, vel det er jo sant, så skal du identifisere deg via vipps, og når det er gjort sier vipps du kan lukke siden, og gå tilbake til niceappen som fortsatt vil sende meg til vipps, går i ring altså. Kundeservice eksisterer ikke, vel via chat det det tar langt over de to tre minuttene å få et svar, som du da må besvare og vente nye minutter, en liten samtale på 30 sek blir fort til en halvtime med tekst. Nei dette er alt for dårlig. Det virker helt tilfeldig, får svar på andre ting en jeg spør om. Rene politikerene de i andre enden av den chatten.
Hei Raymond🌼 Så leit å høre at du fikk det førsteinntrykket! Denne uken har vi hatt mer trafikk en vanlig, som ikke gjenspeiler ventetiden slik den pleier å være💛 Angående Vipps så kan du forsøke å endre standard nettleser til Chrome om du har Android telefon eller Safari om du har iPhone da dette mest sannsynlig er årsaken til mangel på kommunikasjon mellom appene🥰 Ønsker deg en kjempefin dag💐