Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
NiceMobil
3.7
537 verifiserte omtaler

NiceMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
537 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Bra
NiceMobil er rangert
#5 av 13 mobiloperatører
72%
Bra
72% anbefaler NiceMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 537 omtaler om NiceMobil

FILTRER OMTALER
299
74
41
36
87
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NiceMobil
NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no

Får ikke motta bekreftelse koder for å logge meg inn på legesenter

Omtale av  May H. H

Får ikke motta bekreftelse koder på sms for å logge meg inn på legesenter etter at jeg ble kunde hos NiceMobil..

Svar fra NiceMobil
21.11.2022 09:50

Hei May :) Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å få sett på dette. Mvh Isabel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NiceMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke helt klare til å være mobiloperatør

Omtale av  Conor F

Det finnes ingen pakker for bruk i utlandet, så det blir dyrt å ta telefonen ut av EU. Når man bytter fra NiceMobil er det ikke mulig å bli kunde igjen med samme nummer grunnet begrensninger i måten de håndterer esim.

Svar fra NiceMobil
08.11.2022 11:22

Hei Conor F 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen din 😀 Det stemmer at vi ikke har pakker for bruk i utlandet 😟 Vi jobber hver dag for å kunne tilby våre kunder flere tjenester. Har du flere spørsmål, ta kontakt med en av vår kundebehandlere på chat 🌻 Ønsker deg en fin dag videre 🌞 Mvh Victoria 😊

Verste kundeservice EVER!

Omtale av  Arne

Selskapet har KUN en kanal til kundeservice. De har en mengde feil ved sin app og når det skjer feil klarer de ikke å rette opp. Markedsføringen er sterkt villedende og deres direkte fakturering gjør det helt umulig for kunder å få helhetlig oversikt. Kundebehandlere har veldig lav kompetanse og derfor lite hjelp å få. Du må IKKE finne på å bruke Nice om du skal til utlandet. De har ikke utenlandspakke (selv om de sender mail om dette som de sier beror på en feil). Alt i alt en helt grusom opplevelse så her ble kundeforholdet SVÆRT kortvarig!!

Svar fra NiceMobil
03.11.2022 09:08

Hei Arne. Beklager for en kort og turbulent tid hos oss 😔 Det stemmer at vi har hatt noe feil med meldinger som sendes ut om denne utlandspakken, dette er noe vi jobber med å løse. Man finner oversikten over dine trekk i appen vår 😊 Det jobbes også med å bedre oversikten over hva forbruken gjelder.

Arroganta lögnare som stjäl din tid o pengar

Omtale av  Patrick F

Styr undan lagt massor av tid o pengar Nav är trevligare än Nice Mobil sist dilettant var väldigt otrevlig nu skall vi hjälpa dom o konka

Svar fra NiceMobil
03.11.2022 09:02

Hei Patrick. Dette var ikke noe hyggelig å lese 😔 Nå vet jeg ikke helt hva som har skjedd, håper du vil ta kontakt med oss på vår chat så vi kan finne ut av dette sammen 😊 Ønsker deg en fin dag

Bad costumer service

Omtale av  Erez

Attractive price and easy ordering process. I ordered a SIM card and recieved it in the mail after a few days. Chosed a starting date in the app, so far all is well. But, when the time has come to change SIM, it didnt work and the phone didnt recognize the SIM. After chat with costumer service we established that the SIM was defective. The costumer service didnt offer me any appology, and their solution was that i will order a new SIM via the app. That would mean a few days without mobile, something that most parents and working people cant afford these days. Costumer service claim they dont have any other way to help. I ended up calling my old mobile company and they re-activated my old SIM card. These 3 hours i was officialy costumer of NiceMobile (and didnt use a single bite of data) have cost me 150kr, which makes it by far the most expensive mobile service i ever had.

Svar fra NiceMobil
28.10.2022 10:33

We are so sorry for this inconvenience Erez. Please contact us in our chat and we will refund you. If you have any questions please tell us on the chat as well 😊

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Virkelig en ny utfordrer

Omtale av  Ali

Helt fantastisk opplegg, lett å sett opp esim på mobilen for dem som kan. Nå får man altså fysisk sim-kort og det er flott for dem som ikke har litt avanserte mobiltelefon som støtter esim.

Svar fra NiceMobil
21.10.2022 17:03

Hei Ali :) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ønsker deg en fin dag! Hilsen Isabel

Garbage company - product DOES NOT WORK and they do not offer refunds

Omtale av  Denise

NiceMobil never worked for me, seriously. The app was stuck on activating my eSim. Their "tech support" asked me to update things, but this still did not fix the issue. They continued to charge me while attempting to fix the issue. The issue was still not fixed. Customer support finally told me that I should've replied to my email that I wanted to cancel instead of going through tech support in order to save myself from being randomly charged 1,000kr from Nicemobil. Their business model is this: 1). Customer signs up for product 2). Product does not work 3). Offer little to no tech support 4). Continue to take your payment during the time they are trying to "fix it" 5). Then offer zero refund when you finally say "cancel this agreement is does not work" We are essentially donors to a product that still needs a lot of development before it should be on the market. DO NOT USE NICEMOBIL.

Svar fra NiceMobil
14.10.2022 09:18

Hi Denise! I'm sorry you feel this way. I cannot give specific information here regarding your case. If we do not get any respond to the e-mails or contacted via customer service, then we are in no position to know whether the technical problem has been resolved or not. Refunds vary from case to case, and in cases where we find an actual error on our side, we will refund the amount. I see it is an open ticket for your account, so you will hear from us as soon as the ticket has been processed. Regards, Casper - NiceMobil

NiceMobil har 537 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NiceMobil mener
Har tilegnet profilen
NiceMobil deltar på Bytt.no

NiceMobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NiceMobil besvarer omtaler

NiceMobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NiceMobil ønsker tilbakemeldinger

NiceMobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR