NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lave priser og ingen overraskelser, som forventet.
Hei Øystein🌼 Så flott å høre, vi setter pris på at du deler erfaring din 😍 Vi jobber konstant med å holde prisene våre så lave som mulige 💰 Bare å ta kontakt med oss om det skulle være noe, og ha en ellers nydelig dag ✨
Jeg er kjempe fornøyd, særlig med den kjekke avtalen som er ved verving. Halvpris på 3 mnd når man verver en. Supert!
Hei, Siri👋 Fantastisk å høre, det er ingen maksgrense på hvor mange man kan verve så det er bare å verve i vei 😍 Ha en nydelig dag!
Veldig prisgunstig, men til min overraskelse så går det ikke å kutte ut personsvar. Kommer nok til å bytte selskap pga dette.
Hei Ingrid✨ Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at det ikke er mulig å deaktivere mobilsvar pr dags dato, men det er noe vi jobber med å få til i fremtiden 🥰 Ønsker deg en superfin dag🦸♂️
Svært fornøyd med pris og dekning, stort sett. Opplevd å kun ha tilgang til nødanrop der andre har full 5G, dessverre, men ellers bra.
Hei Fredrik🌻 Så flott å høre at du er fornøyd🥳 Ta gjerne kontakt med oss angående dekningen så vi får undersøkt, og sett at alt er i orden på innstillingene også 📱 Ha en ellers superfin dag 🌞
Dette er bare uferdig ræl. Sitter i utlandet uten dekning på tredje dagen. Ikke velg dette
Hei Anne😊 Huff da, det var trist å høre😔 Hvis du kontakter oss på chat, skal vi hjelpe deg å se på saken din og kanskje finne ut hva årsaken til at du ikke får dekning i utlandet er. Ønsker deg en fin kveld videre🌸
Sånn skal et mobilabonnement være: God dekning God pris God service Grei app Data rollover Har 5gb abonnement.
Så godt å høre at du er fornøyd med oss, Cato 💖 Ønsker deg en strålende dag og et godt nyttår ✨🤗
Byttet fra chili til nice, men dette er jo helt krise. Uferdige løsninger som ikke i det helstatlige setter kunden i fokus
Hei, Oddbjarne😇 Vi beklager virkelig dersom overgangen fra Chillimobil til NiceMobil ikke har vært så smidig som forventet😕 Vi forstår frustrasjonen og vil gjerne hjelpe deg. Vårt abonnement er selvstyrt via vår app, men vår kundeservice er her for å gi råd og finne løsninger. Ta gjerne kontakt, så skal vi gjøre vårt beste for å forbedre opplevelsen din. 🙏💙