Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nok en cowboy-bedrift i markedet. De lokker med gode priser og "vi matcher tilbudet du har i dag - bare enda bedre!" - noe som selvsagt er løgn og bedrag. Jeg hadde 16 GB og betalte 289,- per måned. Lot meg lure av Nortel som ga med 15 Gb til 349,- ?!?! I tillegg legger de på fakturagebyr på 50,- så endelig månedspris ble 399,- Føler meg lurt. De lovet å betale bruddgebyr fra forrige selskap, men det har jeg ikke sett noe til..
Jeg kan absolut ikke anbefale dette selvskab, vi hadde en avtale om at de skulle betale tideligere selvskab ut, men det vil de ikke nå, og trurer med en regning på opp til 6000 kr, hvis jeg oppsiger avtalen med dem, selv om de ikke holder deres del av den. Hold dere unna dem
Byttet til Nortel fra 3 års binding i annet selskap. De garanterte å kjøpe meg ut, og skulle ordne alt. Sitter igjen med enorm regning for brudd på bindingstid i mitt gamle selskap. Får ingen svar/hjelp fra deres kundeservice. Ikke Finn på å bytt til dette selskapet
Nortel er ikke en seriøs forhandler, og minner om et utenlandsk firma som kontinuerlig prøver å «ta deg».
Bare tull fra a til å med Nortel! Har fått 15 SIM-kort til send, og ingen virker, og di har stengt min telefon 3 ganger,og da har det tatt 9 dager og fått åpnet den igjen. Nå får jeg inn telefonene til best Bjugn .så med andre ord er det bare rot !!!
Så langt virker dette som svindel. De unngår å holde seg til betingelsene som ble oppgitt fra selger da vi gikk med på å prøve Nortel for vårt firma. Vi får heller ikke svar på henvendelser til deres kundeservice. Dekningen var dessverre ikke bra nok i enkelte nøkkelområder for vår bedrift, som er avgjørende for den daglige driften. Vi ble derfor nødt til å bytte operatør igjen etter kort tid. Vi var på forhånd garantert at vi ville få dekket bruddgebyr fra forrige leverandør, uten forbehold. Nå i ettertid vil de likevel ikke dekke dette ettersom vi ikke lenger er kunde hos Nortel, men de fakturerer samme sum til oss, totalt 15000,- for fire abonnement, siden deres abonnement ikke dekket våre behov.
Banditter som ikke hører på deg. Jeg ber om at de hører på hva som blir sagt, men indoktrineringen i å være banditt henger svært godt i.
Enda ikke mottatt noen faktura, får bare sms med att faktura ikke er betalt med pris, kontonr og kid. Prøvd og kontakte dem flere ganger for og finne ut hvor de liksom leverer fakturan men ikke noe svar. Ble ett stort styr og få mobildatan til og fungere etter bytte og får enda ikke brukt mms på telefonen.
For alt i verden ikke velg nortel som ditt telefon abonnent. Dei er veldig hyggelig når du skal kjøpe og lover deg gull og grønne skoger. Dei dekker selfølgelig brudgebyret fra din tidligere leverandør (var no faktisk noen mail fram og tilbake før dei faktisk gjorde det) Dei nevner derimot ingenting om at vist du skulle bytte vekk i fra nortel så fakturer dei deg 3000kr eks mva for bruddgebyr og i tillegg 3000kr for brudgebyret dei dekket hos din forgjengeren leverandør så totalt skal dei ha 6000kr vist du er så uheldig og vil bytte. NORTEL er kjøpt opp av UNIFON så regner med det er same praksis der. så styr unna begge deler.
Nortel trikser taleopptak til sin fordel. Eget opptak sikret meg mot svindel fra deres side. Styr unna dette selskapet. Selger lovde at det ikke var noen binding for meg som kunde både før og etter at de tok opptak, men mitt opptak var av hele samtalen og kunne bevise svindelforsøk og juks. Ingen forklaring i ettertid, eller ei forklaring om hva som vil skje med medarbeidere som lyver og klipper opptak i passelig lengde for å tilpasse "virkeligheten"..
Forferdelig useriøst selskap. Mye løgn når de oppsøker deg. Ikke godta avtalen før du har lest den nøye. Prøvde å komme ut av det samme dag, og endte opp med brudd gebyr på 3000kr + mva. Ingen kundeservice i det hele tatt. Bare ute etter penger
- en avtale jeg ikke ønsket, den var mangelfull og jeg fikk ikke svar da jeg begrunnet mangelen - kun trussel om brudd gebyr på en tjeneste som ikke var levert, følte meg elendig behandlet
Hei Einar Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du føler deg dårlig behandlet, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg med denne saken, men jeg trenger litt mer informasjon fra deg for å finne deg i våre systemer. Vennligst send oss en e-post på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Svindel,svindel,svindel Dei lyger og lover heilt til du har signert avtale. Nevner aldri i samtalen at prisene er eks mva,sjøl når dei sammenligner opp mot prisen eg allerede hadde på mitt private abonnement. Fordeling av data internt i familien var ingen problem, noe som viste seg å vere direkte løgn. Det var ingen fare med å prøve tilbudet da eg berre kunne gå tilbake til mitt gamle abonnement om eg ikkje var fornøyd.(her glemte han å fortelle at nortel har 24 mnd bindingstid) Synest og det er merkelig at dei kan selge bedriftsabonnement som inkluderer abbonement til barn. STYR UNNA NORTEL
Konkurransedyktige priser og meget god kunderservice. Vi er veldig fornøyde!
Hei Håkon Takk for 5 stjerner! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selgerne hos Nortel lover å lyger. Ble lovet flere ting inkludert uten ekstra kostnad, men faktura kommer er det ikke som avtalt. Nortel er ikke villig til å endre på noe helt til vi viste den skriftlig mailen fra selger. Styr unna - De større leverandørene som Telia og Telenor er litt dyrere pr mnd, men totalen blir mindre i det lange løpet.
Hei Eirik Så leit å høre at fakturaen ikke var som avtalt. Vi må forholde oss til signert kontrakt, dersom det ikke står spesifisert noe der rundt ekstra kostnader så må vi ha dette skriftlig fra selger. Det er fint å høre at det ble ordnet opp i, og vi tar med oss tilbakemeldingen videre internt. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Høg kostnad, lang bindingstid, får ikkje alltid faktura før purrefaktura.
Hei Roald Takk, vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på din tilbakemelding! Angående mottak av faktura er det fint om du tar kontakt med oss på [email protected], så skal vi få sett nærmere på det. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.