Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er meget fornøyd med service når vi trenger dette, synte likevel at det er lang bindingstid med 2 år , spesielt om vi skal omorganisere og si opp abonnementer
Hei Steinar Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er klar over at en bindingstid på 2 år kan virke lang, men dette er standard bindingstid i bedriftsmarkedet. Vi setter også opp en avtale med våre kunder dersom det skal omorganiseres i bedriften. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål rundt dette! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble fortalt av selgeren til Nortel at ved å bytte abbonement til Nortel ville # Min Sky # være inkludert i deres mobilabonnement. Når det i ettertid viste seg at min sky allikevel ikke var inkludert og jeg selvsagt ønsker å oppheve kjøp av en mangelfull leveranse, blir jeg arrogant tilsendt faktura med bruddgebyr kr 3000.- Svindlere. Arvid
Hei Arvid Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Min Sky er dessverre ikke inkludert i våre abonnement, men man kan fortsatt beholde dette hos Telenor selv om man er kunde hos Nortel. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har bare positive opplevelser med nortel,raskt svar når mann lurer på noe. er kjempe førnøyd.
Hei Arh Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
God service som er tilpasset vårt behov. Raskt svar og prisgunstig.
Hei Borge Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi tegnet en avtale med Nortel, hvor vilkår fra 2019 ble lagt ved både ved tilbud og signering av kontrakt 30 mars 2022. Der står det kun i punkt for brudd gebyr standard som hos flere 3000 pr abo. Når vi da velger å avslutte forholdet til Nortel nå, får vi beskjed om at i tillegg til vanlig brudd gebyr, skal ha dekket utkjøps summen de betalte da vi gikk over til de. De henviser til sine vilkår som nå er oppdatert med dette nye punktet om dekning av utkjøp fra andre leverandører. Vi prøvde å holde en dialog med lojalitets ansvarlig, men der var det lite aksept da vi står på at vi har inngått avtale ihht vilkår som ble forelagt oss (sendt på e-post som vedlegg), og ikke de nye de henviser til. Dette er helt uakseptabelt, og med slike endringer på vilkår skal vi som kunde varsles og ha mulighet for å gå ut av en slik avtale, da man fordobler brudd gebyret uten varsel til oss. Dette er så useriøst, og vi kan ikke anbefale dette selskapet som en seriøs aktør dessverre. (Vi har reklamert på faktura, og må nok gå via advokat videre)
Hei Elling Så leit å høre at du ikke anbefaler Nortel. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Det samme gjelder utkjøpssummen vi betalte dere ut for fra tidligere operatør. Jeg kan se at vi har en pågående sak med deg, og denne vil bli behandlet videre av oss. Vi ønsker selvfølgelig at du skal forlate Nortel på en fin og ryddig måte. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Veldig god informasjon og super oppfølging i etterkant.
Hei Cathrine Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Selger fikk tydelig beskjed om mine behov til Abonement og når det skulle aktiveres var enkel ting plutselig ikke mulig(Esim til Applewatch foreksempel). Møter ingen forståelse og blir nå enten nødt til å betale 3000 kr eller gå ut bindingstiden på 24 mnd.
Hei Solem Jeg skjønner det er frustrerende om du har blitt lovet noe du ikke har fått. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.