Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Kundevennlig

Omtale av  John H

Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍

Svar fra Nortel
22.09.2023 15:43

Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

fornøyd

Omtale av  Kai A

De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.

Svar fra Nortel
21.09.2023 13:55

Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Full Telenor dekning til veldig god pris.

Omtale av  Øyvind

Nortel har jeg nå vært kunde hos i 2 år og det har vært kjempe bra service og overgangen til dem gikk helt smertefritt. Prisene på produktene de har er veldig gode og det er veldig lett å komme i kontakt med kundesenteret hvis det trengs å gjøre endringer.

Svar fra Nortel
21.09.2023 14:10

Hei Øyvind Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

anbefales

Omtale av  Lars I

veldig bra firma med gode priser. vi er et firma med 5 ansatte og er veldig godt fornøyd. - fantastisk kundeservice - raske svar om det skulle være noe. - konkurransedyktig pris

Svar fra Nortel
21.09.2023 13:56

Hei Lars Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Trygt og godt

Omtale av  Steinar F

Vi er meget fornøyd med service når vi trenger dette, synte likevel at det er lang bindingstid med 2 år , spesielt om vi skal omorganisere og si opp abonnementer

Svar fra Nortel
21.09.2023 08:19

Hei Steinar Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er klar over at en bindingstid på 2 år kan virke lang, men dette er standard bindingstid i bedriftsmarkedet. Vi setter også opp en avtale med våre kunder dersom det skal omorganiseres i bedriften. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål rundt dette! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svindlere, styr unna!

Omtale av  Arvid R

Jeg ble fortalt av selgeren til Nortel at ved å bytte abbonement til Nortel ville # Min Sky # være inkludert i deres mobilabonnement. Når det i ettertid viste seg at min sky allikevel ikke var inkludert og jeg selvsagt ønsker å oppheve kjøp av en mangelfull leveranse, blir jeg arrogant tilsendt faktura med bruddgebyr kr 3000.- Svindlere. Arvid

Svar fra Nortel
21.09.2023 08:22

Hei Arvid Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Min Sky er dessverre ikke inkludert i våre abonnement, men man kan fortsatt beholde dette hos Telenor selv om man er kunde hos Nortel. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Bare førnøyd.

Omtale av  Arh M. A

Har bare positive opplevelser med nortel,raskt svar når mann lurer på noe. er kjempe førnøyd.

Svar fra Nortel
15.09.2023 08:07

Hei Arh Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener
Har ikke tilegnet profilen
Nortel deltar ikke på Bytt.no

Nortel har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Nortel besvarer ikke omtaler

Nortel har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Nortel henter ikke inn tilbakemeldinger

Nortel benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR