Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍
Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.
Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel har jeg nå vært kunde hos i 2 år og det har vært kjempe bra service og overgangen til dem gikk helt smertefritt. Prisene på produktene de har er veldig gode og det er veldig lett å komme i kontakt med kundesenteret hvis det trengs å gjøre endringer.
Hei Øyvind Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
veldig bra firma med gode priser. vi er et firma med 5 ansatte og er veldig godt fornøyd. - fantastisk kundeservice - raske svar om det skulle være noe. - konkurransedyktig pris
Hei Lars Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vi er meget fornøyd med service når vi trenger dette, synte likevel at det er lang bindingstid med 2 år , spesielt om vi skal omorganisere og si opp abonnementer
Hei Steinar Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er klar over at en bindingstid på 2 år kan virke lang, men dette er standard bindingstid i bedriftsmarkedet. Vi setter også opp en avtale med våre kunder dersom det skal omorganiseres i bedriften. Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål rundt dette! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble fortalt av selgeren til Nortel at ved å bytte abbonement til Nortel ville # Min Sky # være inkludert i deres mobilabonnement. Når det i ettertid viste seg at min sky allikevel ikke var inkludert og jeg selvsagt ønsker å oppheve kjøp av en mangelfull leveranse, blir jeg arrogant tilsendt faktura med bruddgebyr kr 3000.- Svindlere. Arvid
Hei Arvid Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Min Sky er dessverre ikke inkludert i våre abonnement, men man kan fortsatt beholde dette hos Telenor selv om man er kunde hos Nortel. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg, og ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har bare positive opplevelser med nortel,raskt svar når mann lurer på noe. er kjempe førnøyd.
Hei Arh Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.