OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.
Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.
Onecall har vært godt i priser. Nå mye dyrere, Men kundekontakten er god. Dårligst erfaring er med Telenor..
Ingen overføring av ekstra betalt data. Kjøper du ekstra siste dag i måneden, forsvinner det. Ingen info om det.
Kjøpte et dyrt mobildata abonnement og hadde 80 GB i desember, forandret til et billigere et virkende fra januar 20. Fikk ikke med dataen. Dette er betalt for og er virkelig useriøst, og hvorfor reklamere for ta med ta med data? Informer med fakta når dere kjører reklamepakker.
Har hatt onecall i mange år, og har bare gode opplevelser. Etter at det ble innfør roll over, så har jeg idag mulighet for 14gb for 279kr mnd. Kjempe fornøyd. Har også kjøpt tlf via nettbutikken, gikk smærtefritt. Fikk feil på tlf etter ca 1 år. Tok kontakt, og fikk låne tlf tilsendt, mens min var på verksted. Også denne prosessen var smertefri. Så jeg har ingen planer om å bytte abonnement eller operatør... Kjempefornøyd.
Onecall og TELIA FINANS er det fullstendig (rot og kaos) STYR unna disse 2 selskapene. Ikke har di kontroll på utsendelse av regningen og ikke har di kontroll på innbetaling av regninger. Samtidig som di skylder kunden penger tilbake så tar di pengene selv, enda at du kan bevise at du har betalt alle regninger til avtalt tid. (har kvittering + konto utskriften av kontoen di er betalt ifra og til konto som er betalt til) men mottar ingen forståelse av DETTE. Di fortjener ingen stjerner idet hele tatt, men for å være snill så får du 1 stjerne av meg. Jeg anbefaler ikke disse 2 telefon selskapene i det hele tatt! Blir bare møtt med AROGANT AROGANT AROGANT FORSTÅELSE. = Ingen forståelse idet hele tatt. MITT RÅD ER STYR LANGT UNNA DISSE TO FIRMAENE. 🤬👹😡
Vi ringte til OneCall, da telefonen som er under 1 år, ikke ville virke etter en oppdatering. Kundeservice OneCall lovet ny telefon, da denne ikke var året, og ba oss sende telefonen inn i bobleplast i en boblekonvolutt. Så sagt så gjort. Når telefonen så kommer frem har den knust skjerm og nå vil de ha 5000 kr for en bytteenhet. De sier det er vår feil som ikke har pakket telefonen godt nok. De har ikke bevis på at den ikke var pakket godt nok inn! Bare at skjermen er ødelagt. De sier også at det er vårt ansvar, selv om det er OneCalls anbefaling. Snakk om å lure kundene!!! 4 ganger har de lovet å ringe tilbake, hvilket ikke har skjedd.
Billig og bra. Lett å få svar på saker og ting ang abonnement. De ringer og spør om jeg er fornøyd med det abonnementet jeg har eller om jeg vil ha et annet.
Har hatt One Call i mange år og har vært meget bra. Men vi hadde litt problemer med dekning i deler.
Fornøyd med One Call og har vært kunde i mange år.
Jeg er veldig fornøyd med OneCall. Rimelig, rask og god service, god dekning. Kan anbefales. Jeg har byttet fra elendige Telenor .
VAR fornøyd med abonnementet til kr. 99-/mnd. Nå vil OneCall ha mere penger og da takker jeg for meg!
Dekningen til OneCall hvor jeg bor, virker å bli dårligere over tid. De bruker Telia sitt nett. Jeg vurderer å bytte til selskap som bruker Telenor sitt nett for å se om det dekker bedre.
Har alltid vært vanskelig å fordele data mellom meg og min sønn, noe som burde vært såre enkelt! Like enkelt som dem viser på reklamen! Men DET er det ikke. Jeg klør meg i huet hver gang jeg skal fordele data, og hver gang ringer jeg inn, og da får jeg alltid til svar at siden må 'refreshes', noe de gjør der og da. Da er realiteten helt annerledes. Ved et tilfelle fordelte jeg over til han en del av det jeg hadde til overs, for jeg hadde tilsynelatende mye. Da hadde plutselig ingen av oss noe igjen.. Så utrolig irriterende. Da fikk vi altså plaster på såret med flere gb hver, det var jo supert. All data (med rollover) må visst fordeles straks det er en ny måned, og da tar det visst et par dager før appen registrerer dette, fikk jeg beskjed om, og da skal det funke. Dette er frustrerende dårlig og tungvint. Gleder meg til telefonen min er nedbetalt såpass at jeg kan betale den ut og bytte til Talkmore igjen. For det som er positivt her, og grunnen til at jeg gikk over til OneCall, er at man kan kjøpe en telefon på avbetaling uten å betale renter. Jeg har også opplevd veldig god kundeservice de gangene jeg har ringt 👍
Jeg hadde mobilt bredbånd der også men der er det ikke rollover til neste mnd. Der kutter de tvert. Dette er ett tjuveri av en vare du har betalt for.