OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært innom mange leverandører de siste årene, men må si at Onecall er helt overlegen når det gjelder kundeservice. Får alltid det lille ekstra ved henvendelser og så kan "alt fikses". Ikke har de innpåslitne selgere heller. Veldig fornøyd!
Hadde en chat med kundeservice ang datapakker og lurte på om de hadde et godt tilbud? Fikk svar fra de og et godt tilbud som gjaldt i 12 mnd, blir moro å se hva tilbudet er etter 12 mnd. Ellers fornøyd med kundeservice greie utlandspriser utenfor Eu/Eøs. Savner litt bedre tilbud på kjøp(pris) av mobiler
Skuffet over at tvillingkort ikke har mms, og at prisene stadig øker.
Elsker One Call, de er helt overlegen når det kommer til kundeservice og priser! Fantastisk service, alltid hyggelige og effektive, uansett hva man ringer inn om så fikser de det på 2 sekunder. De er ekstremt kundefokusert. Har hatt OneCall i 9 år og kommer aldri til å bytte ❤️
Er ikke særlig forståelsesfulle eller villige til å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille sine kunder.
Greit abonnement og god kundeservice, valgfrihet og ingen bindingstid.
Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra. 16-åringen har sperring på abonnementet, men det blir aldri slik, så istedet for å betale 150kr blir det 1200kr og mer! 3 abonnement har vi i OneCall, står i samboers navn.
Jeg har følgende abonnement hos OneCall: FolkePakka 10 GB Super 249 ,- pr.mnd 10 GB Per måned Prisen er upåklagelig, men dekningen er til tider merkbart dårligere enn Telenor-dekning.
Har stadig problemer med dekning i kommunen min. Dårligere dekning også i fjellheimen. Resten av familien har Telenor og har bedre dekning. Vurderer å gå over til Telenor som nok fungerer best her vi bur.
Onecall har god kundeservice. Kanskje ikke de billigste på markedet, men har ikke vært plaget ang dekning eller tekniske problemer.
OneCall tilbyr ekstremt bra kundeservice! Er like imponert hver gang jeg har vært i kontakt med de! Mobilabonnementene de tilbyr er veldige gode og rimelige. Har ingenting negativt å si om OneCall :-)
Det beste jeg noen gang har hatt. Fått igjen penger når jeg har klaget på regninga. De gjør alltid det beste for kundene sine! Meget god dekning over alt. Supert med ta med data!
Dårlig dekning med ny mobil. Hadde håpet å få bedre kvalitet på nettet med helt ny Huawei, men er dårligere enn den gamle. Nå bare surrer og går det uten å komme på nett i det hele tatt. Angrer på hele kjøpet.
Det er ikke mulig i familiepakka å redusere for en bruker og øke for en annen. Onecall har sperret slik at man ikke kan redusere før neste måned, men øke denne måned. Ikke så fleksibel deling av data som de påstår i reklamen.
Vi har nylig innledet et forhold, så litt tidlig å si, men jeg har en god følelse. Billige løsninger som dekker mine behov innen telefoni.
OneCall er rett og slett dårlig i alt. Jeg bor i Oslo. Det jeg oppgir her er i forbindelse med dekning i Oslo og omegn. Jeg bruker en iPhone Xs og en Samsung s9+. Har to sim-kort knyttet til samme abo. 1. Det viktigste er DÅRLIG KUNDESERVICE!!! Forferdelig dårlig kundeservice, spesielt på chatten. Det er flere ganger de har avsluttet midt i chatten. Det har skjedd litt for ofte, enten avslutter de chatten uten å si noe eller si hadde. Det er ofte de som tar initiativ til å avslutte din henvendelser. Jeg har alltid kontaktet dem minst to ganger for å få svar på en sak. Først treffer du en uhøflig/påståelig og til tider frekk kundebehandler som legger av etterhvert deretter får du en OK kundebehandler, en slags bad cop good cop opplegg. Kundeservicen teltet for 80% for min oppsigelse av kundeforhold hos dem. 2. Kvalitet på samtalen er OK, men det blir brudd litt for ofte. Midt i en samtale faller man av og får du beskjed på skjermen at det ikke kontaktes på nett/feil på nettet osv. 3. Det er flere ganger som folk har prøvd å ringe meg men de ikke får tak i meg, enten for de ikke kontakt eller blir de satt over til telefonsvarer. Det har særlig gått ut telefoner fra jobb og viktig institusjoner som barnehager osv. 4. Telefonsvareren gir heller ikke beskjed om nye beskjeder. 5. Ikke akkurat blant de billigste på markedet. 6. En uoversiktlig mine sider service. Om du skal sperre/aktivere en eller annen service/tjeneste må du kontakte kundeservice. De har lagt inn bare 3 service snarvei på mine sider. Gang på gang har de lovet at mine sider skal bli mer oversiktlig med flere snarveier men det er bare ord, ingen handling. Jeg skal ta det som er bra også. 1. Høy hastighet på internett. 2. Veldig enkel mine sider service om du foretrekker det. 3. Lyden på samtalen er bra om har dekning.