OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen til OneCall hvor jeg bor, virker å bli dårligere over tid. De bruker Telia sitt nett. Jeg vurderer å bytte til selskap som bruker Telenor sitt nett for å se om det dekker bedre.
Har alltid vært vanskelig å fordele data mellom meg og min sønn, noe som burde vært såre enkelt! Like enkelt som dem viser på reklamen! Men DET er det ikke. Jeg klør meg i huet hver gang jeg skal fordele data, og hver gang ringer jeg inn, og da får jeg alltid til svar at siden må 'refreshes', noe de gjør der og da. Da er realiteten helt annerledes. Ved et tilfelle fordelte jeg over til han en del av det jeg hadde til overs, for jeg hadde tilsynelatende mye. Da hadde plutselig ingen av oss noe igjen.. Så utrolig irriterende. Da fikk vi altså plaster på såret med flere gb hver, det var jo supert. All data (med rollover) må visst fordeles straks det er en ny måned, og da tar det visst et par dager før appen registrerer dette, fikk jeg beskjed om, og da skal det funke. Dette er frustrerende dårlig og tungvint. Gleder meg til telefonen min er nedbetalt såpass at jeg kan betale den ut og bytte til Talkmore igjen. For det som er positivt her, og grunnen til at jeg gikk over til OneCall, er at man kan kjøpe en telefon på avbetaling uten å betale renter. Jeg har også opplevd veldig god kundeservice de gangene jeg har ringt 👍
Jeg hadde mobilt bredbånd der også men der er det ikke rollover til neste mnd. Der kutter de tvert. Dette er ett tjuveri av en vare du har betalt for.
Har vært innom mange leverandører de siste årene, men må si at Onecall er helt overlegen når det gjelder kundeservice. Får alltid det lille ekstra ved henvendelser og så kan "alt fikses". Ikke har de innpåslitne selgere heller. Veldig fornøyd!
Hadde en chat med kundeservice ang datapakker og lurte på om de hadde et godt tilbud? Fikk svar fra de og et godt tilbud som gjaldt i 12 mnd, blir moro å se hva tilbudet er etter 12 mnd. Ellers fornøyd med kundeservice greie utlandspriser utenfor Eu/Eøs. Savner litt bedre tilbud på kjøp(pris) av mobiler
Skuffet over at tvillingkort ikke har mms, og at prisene stadig øker.
Elsker One Call, de er helt overlegen når det kommer til kundeservice og priser! Fantastisk service, alltid hyggelige og effektive, uansett hva man ringer inn om så fikser de det på 2 sekunder. De er ekstremt kundefokusert. Har hatt OneCall i 9 år og kommer aldri til å bytte ❤️