OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt OneCall i mangen år og veldig fornøyd. Litt dårlig dekning hjemme hos oss men vi bor i en gråsone🙁 så det har ikke noe med OneCall og gjøre.
Er irritert over å måtte betale for ekstra sim-kort. Ekstra sim-kort er bare i bruk der det ikke er Wifi. Som regel bare når man er på ferie i 14d. Da mener jeg at det er surt at de skal ha betalt for 12mnd.
Fikk 10 GB/mnd for kr 250 etter en periode med "prøvekjøp". Har hatt abonnementet i et halvt år, og har ingenting å klage på så langt.
Skulle ha hatt bedre dekning på nettet. Vi lever jo i 2018 Det at de ikke har dekning over alt burde de gjør noe med!!
Grei pris, grei mengde data, dårlig dekning. Ha stabil dekning.
Veldig bra på alt hos di. Får mye for pengene hos di.
Gratis å ringe til/fra bla. Sverige, der andra operatører tar betalt for å ringe til. Kundeservicen er strålende og deres app/hjemmeside er enkel å bruke :-)