OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig kundebehandling. Ikke noe vits i å kontakte dem per mail, per chat, de sier en ting og gjør ikke noen ting. Vente tiden for å få bare et svar at de ikke ha gjort noe for å løse problemet de skapte selv tar over 9dager. Helt håpløst. De bytter også abonnementet ditt uten å si ifra. Reklamerer for gratis forsikring ved kjøp av mobiltelefon hos one call, de «glemmer» å aktivisere forsikring. De gjør ikke det de sier de skal gjøre. Helt elendig.
Har vært kunde hos OneCall med familiepakka i mange år og er fornøyd med pris og dekning. Det er greit med appen å fordele og porsjonere ut data til barna så de ikke bruker alt på en gang.
Litt utgått på dato ang. pris og datamengde for høg pris
Trodde det skulle være billig. Det er det ikke. Blir også kvalm av all den dårlige tv-reklamen
Nettverket er dessverre ikke like bra utbygd som for telenor, dessverre.
Beste og billigste mobilabonnementet. Jeg anbefaler OneCall.
Jeg er kunde med Onecall i mange år. Jeg skal ikke bytte Veldig fornøyd med dem.