OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er kunde med Onecall i mange år. Jeg skal ikke bytte Veldig fornøyd med dem.
Er Overhode IKKE fornøyd med onecall i det hele tatt , dem kan gjerne juge deg rett oppi trynet, og love deg ting, men gjør det ikke, og sier etterpå at det som ble lovet meg, overhode ikke gikk ann, enda jeg prata med 2 som lovet meg at det hadde blitt gjort... og da ender jeg opp med en MEGA regning... får nå inkasso på mitt navn på flere 1000 kr, takke være dem, og lyvingen deres.. ville styrt meg unna disse !!!! må nå dele opp betalingen for flere mnd, og når alt er på 0 igjen, så kommer både jeg og venner og familie til og kutte dem ut , hold dere unna folkens !!!
Har hatt OneCall i en årrekke og er i utgangspunktet fornøyd, men siste turen jeg hadde offshore funket ikke wifitale. Kontaktet kundeservice som fortalte at wifitale ikke funket i det området. Har funket i alll tid før, men plutselig ikke tilgjengelig lengre. Siden jeg er 1/3 av året offshore så ser jeg meg dessverre nødt til å bytte abonnement siden jeg er avhengig av at folk må kunne ringe meg når jeg er borte så mye. håper de kan fikse dette i fremtiden, da vil jeg returnere som kunde!
Har vært kunde en god stund og har ikke tenkt å bytte mtp at de oppdaterer avtalen min automatisk med rabatter. Om jeg får tilbud så pruter de prisen min ned. Rask og rett på sak kundeservice. Anbefales for de som har lyst å ha en stabil og god pris på mobil abonnementsavtalen sin.
Spurte engang i chatten om de hadde noe bra tilbud på mobilabbonnement, og det hadde de. Akkuratt 1 år senere fikk jeg abbonementet automatisk enda 20 kr billigere per måned. Nå koster mitt abbonnement 220 kr for 10gb i måneden. INGEN av de andre selskapene er i nærheten av å tilby et slik abbonement. Hos de fleste får man ikke engang 1 gb for den prisen. Og i fjor sommer så fikk jeg ikke til å bestille ekstra datapakke. Og med så syk bra kundeservice så gav de meg plutselig den største pakken til rundt 400 kr helt gratis. Jeg har bare bra erfaring med onecall.
OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.
Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.