OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk ett fantastisk tilbud fra OneCall som jeg takket ja til. 199,- kr med 6gb data. Alt fungerer som det skal og da må jeg være fornøyd.
Når alt fungerer og du er fornøyd, ja da er jammen vi fornøyde også! Fornøyde kunder er det beste vi vet!
Synes det blir litt smålig å bytte, bruker for mye energi og tankevirksomhet hver gang jeg bytter. Onecall gir av å til kundebonus og så lenge ingen negative overraskelser dykker opp ser jeg ingen grunn til å bytte selskap.
Når min familie starter med OneCall. For en del år tilbake i tid. Var OneCall et billigt alternativ. Men nå de siste årene har prisene bare steget. Vi pleide å betale Ca 140kr måneden. Men må har prisene steget opp imot 180kr. Og hvis vi sammenlignet OneCall med for eksempel Komplett sitt miniflex. Så får man et billigere abonnent, plus man får 4G+, Telenor og EU+.
Jeg er en enkel person, så da jeg skulle gå over til familiepakka, ble det for mye støy. Og problemer med å fylle ut skjema.
Markedets beste familie abonnement som ingen pt kan matche. Har alltid vært en utfordrer men regner med at denne rollen vil opphøre etter salget til Telia.
I mitt området er det til tider høpløst å komme ut og om nån ringer meg får jeg ikke ringesignal. Har vært slik de siste to mnd. Har ringet å klaget men får bare beskjed om å restarte telefonen men det hjelper ikke. De hadde hatt feil på stasjon i nordlenangen men det er jo milevis fra meg.
OneCall er pr dags dato, hverdagslig, det svakeste mobilselskapet jeg har hatt. Kundeservice er under pari, datahastigheten på rollover er ubrukelig, og om du går over synker hastigheten til 54kb/s. De har gode deals på nye telefoner, men utover det er det ikke mye å skryte av