OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med alt jeg har bruk for. Byttet tilbake fra Telenor som ikke virket i pkjelleren og jeg er rullestolbruker
Ikke god nok dekning når vi er på ferie. For vanskelig å øke mengden data
OneCall leverte rask og utmerket service, med en fantastisk oppfølging fra kundebehandleren. Jeg kan trygt anbefale OneCall for deres gode kundeservice!
Bestem OneCall er at folkepakkene control Somali er helt likt de andre abonnementene, og forøvrig det eneste selskap i Norge uten kredittsjekk så vidt jeg har klart å få med meg meget god kundeservice og har alltid kontroll over forbruk og utgifter fantastisk selskap tviler på at det er noen som kan komme bedre ut enn dem.
Jeg har vært kjempefornøyd kunde hos OneCall siden 2007. De pleide å levere en strålende tjeneste, og jeg har anbefalt dem varmt til familie og venner i alle år. Da jeg nå plutselig begynte å få mobilregninger på flere hundre kroner mer enn jeg hva abonnementet jeg har koster, så gikk jeg inn og så på fakturaspesifikasjonen. Det viser seg at de har mer enn doblet prisen på tilleggstjenestene, og at de har fremdeles fakturerer meg for en tjeneste jeg avbestilte i 2019. Kundeservice var svært lite hjelpsomme, og det ser ikke ut til at jeg får igjen en krone av pengene de har tatt for mye. Dette er en fryktelig trist utvikling for et selskap jeg pleide å ha stor respekt for.
De lette å komme i kontakt med og har tillit Jeg syns prisen kan være rimeligere
Har kjøpt en dyrt Samsung hos OneCall. Det skjedde noe med skjermen og den ble sendt til reparasjon. Fikk ganske rask svar fra OneCall om at garanti gjelder ikke i mitt tilfelle, da de mener at det er skade på telefonen. Anbefaler ikke å kjøpe mobiltelefoner fra OneCall.