OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra om man bor og reiser i byer. Får ikke full uttelling fordi dekningen ikke er like bra som de med Telenor-dekning etter min erfaring. Grei kundeservice.
(anonymisert navn) har levert absolutt eksepsjonell service og løst saken min i løpet av få minutter. Jeg har hatt en absolutt positiv opplevelse med han og har bare positive ting å dele. Tusen takk (anonymisert navn)! Du er en stjerne
God rask kundeservice God rask kundeservice takkk
God pris og god kundeservice, samt bra tilbud og mulighet for å kjøpe nesten ny telefoner som er bedre for lommeboka og miljøet!
Det er altfor lang ventetid på kundeservice og de som sitter på kundeservice har gjentatte ganger gitt feil veiledning på vedvarende problem. Jeg har ekstra Sim-kort i en router. Den fungerer vekselsvis. Periodevis blir innkommende samtaler avvist. Det er ulike svar og løsninger på problemet fra OneCall. Fikk til slutt svar på at ekstra Sim ikke er ment for router da det blir feil i kommunikasjon. Har nå endrer abonnement. Fungerer dårligere enn tidligere. Ingen kompensasjon for en betalt tjeneste som ikke virker som den skal.
Veldig fornøyd med selskapet,når jeg ringer dem, hvis det skulle være noe,så ordner de det med en gang 😄
Dårlig dekning mange steder i distriktene. Telefonsamtaler bryter ofte, spesielt langs veien