OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når en betaler en regning feil, kan de ikke rette opp feilen for de er lagt på en faktura som ikke er send ut ennå en gang og få disse tilbake kan forbrukeren bare drite i..... Og de som driver med faktura kan man ikke snakke med, nei da må man skrive mail.... Like ille og krangle med som nav 😡 😡 😡
God kundeservice - lett å komme i kontakt med både dag og kveld.
Jeg har sånn abonnement som ikke kreditt sjekkes, du kan betale på forhånd. Ulempen er at det gis dårlig info om hvordan ulike funksjoner er.
Veldig godt selskap og har rimelige priser også. Du kan kjøpe noen telefoner med 24 måneders eller 36 måneders avdrag uten ekstra penger.
Eg har aldri hatt problemer med OneCall, både kundeservice, dekning og pris er meget bra. Betaler 195kr i måneden for 3GB, kan styre alt enkelt i OneCall appen:-) PS. Velg kun OneCall om du skal ha den såkalte "familiepakka".
Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)
Har vært kunde hos OneCall i flere år. Syns de er utrolig proffe på kundeservice. Bra chat-tjeneste på nettsiden hvor du får svar ganske raskt. Har fått et inntrykk av at de er veldig imøtekommende og svarer på spørsmål og ordner opp.