OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har sånn abonnement som ikke kreditt sjekkes, du kan betale på forhånd. Ulempen er at det gis dårlig info om hvordan ulike funksjoner er.
Veldig godt selskap og har rimelige priser også. Du kan kjøpe noen telefoner med 24 måneders eller 36 måneders avdrag uten ekstra penger.
Eg har aldri hatt problemer med OneCall, både kundeservice, dekning og pris er meget bra. Betaler 195kr i måneden for 3GB, kan styre alt enkelt i OneCall appen:-) PS. Velg kun OneCall om du skal ha den såkalte "familiepakka".
Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)
Har vært kunde hos OneCall i flere år. Syns de er utrolig proffe på kundeservice. Bra chat-tjeneste på nettsiden hvor du får svar ganske raskt. Har fått et inntrykk av at de er veldig imøtekommende og svarer på spørsmål og ordner opp.
Onecall reklamerer med "TaMedData/ rollover" for ALLE sine kunder, men da jeg kjøpte en datapakke på 1 GB til kr 79,- fikk jeg kun benytte 400 MB. Fikk svindyr regning på kr 599,- for de resterende MB, da disse ble brukt opp måneden etter jeg kjøpte Datapakken! OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet - dette ble jeg ikke opplyst om ved kjøp av datapakke, og det står heller ikke på hjemmesidene deres. Jeg har altså betalt 679 kr (79 + 599) for 1 MD data!
Vennlige kundebehandlere. Ble behandlet med respekt og tiltro.
Så hyggelig å høre Brit. Vi legger mye energi og stolthet i å ha et kundesenter som representerer merkevaren på en god måte, så dette er vi veldig glade for å høre.