OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte mobilabonnement (kontantkort) og fikk etter en stund beskjed om at hvis jeg ikke brukte kontantkortet så mistet jeg retten til å ha det, og nummeret (som jeg hadde kjøpt) ble konfiskert. Unngå OneCall for all del. Veldig dårlig kundeservice og ikke noen gode tilbakemeldinger når jeg ønsket å klage.
Ubrukelig tankegang, gi folk et tilbud før stengning av abonnement, dårlig selvinnsikt på kundebehandling!!
Helt forferdelig kundebehandling. Ikke noe vits i å kontakte dem per mail, per chat, de sier en ting og gjør ikke noen ting. Vente tiden for å få bare et svar at de ikke ha gjort noe for å løse problemet de skapte selv tar over 9dager. Helt håpløst. De bytter også abonnementet ditt uten å si ifra. Reklamerer for gratis forsikring ved kjøp av mobiltelefon hos one call, de «glemmer» å aktivisere forsikring. De gjør ikke det de sier de skal gjøre. Helt elendig.
Har vært kunde hos OneCall med familiepakka i mange år og er fornøyd med pris og dekning. Det er greit med appen å fordele og porsjonere ut data til barna så de ikke bruker alt på en gang.
Litt utgått på dato ang. pris og datamengde for høg pris
Trodde det skulle være billig. Det er det ikke. Blir også kvalm av all den dårlige tv-reklamen
Nettverket er dessverre ikke like bra utbygd som for telenor, dessverre.