OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I begynnelsen av kundeforholdet opplevde jeg sammen med OneCall trøbbel med portering. Dette tok nesten en halv dag å løse, og jeg satt derfor uakseptabelt lenge og ventet uten å være tilgjengelig for resten av omverdenen. Jeg byttet i utgangspunktet for å hente inn Trumf-bonus og benytte meg av prøvekjøp-tilbudet - men allerede første dag hadde jeg tapt dette beløpet ved å bruke tid på dette. Det virker som det er litt dårlig kompetanse i både kundeservice og teknisk avdeling. Etter dette gikk alt på skinner egentlig, og er svært fornøyd med både dekning og hastighet på nettet. Ved utportering som havnet et par dager i månedsskiftet ble det vist skjønn og jeg ble bedt om å se bort fra faktura for måneden. Noe som er rimelig å gjøre i utgangspunktet, men kudos for det! Jeg har byttet fra OneCall på jakt etter mer Trumf-bonus, men dette er en av operatørene jeg lengter etter å bytte til igjen når jakten er over. Men dessverre må det flere priskutt til, eller eventuelt gjøre som Chili og skape at abonnement for studenter (ref. Chili Student 15GB 299kr/mnd) for å støtte en brukermasse som ikke har det økonomiske grunnlaget til å velge dyre men gode abonnement.
Hyggelig kundeservice som hjelper deg med det du trenger hjelp til. Stabilt mobilnettverk. Og ikke for dyrt. Helt ok pris egentlig. Alt i Alt, veldig fornøyd. Jeg har hatt mange forskjellige abonnementer, men ikke vært så fornøyd som jeg er nå.
Jeg har vært OneCall-kunde i mange år. Jeg har hatt få problemer med abonnementet, med de gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått utmerket service.
Dårlig dekning, uerfarne kundeservice. Ikke bytt til one call selv om du får abonnementet gratis.
Er fornøyd , men skulle ønske jeg slapp å betale for extra SIM ... noe som var gratis da jeg bestilte dette.
Etterhvert blitt ganske dyrt. Har også slitt med dårlig dekning der andre i familien med Telenor har hatt både data og tale. Vi har derfor bestemt oss for å kutte ut OneCall og gå over til et selskap som benytter Telenor sitt nett.
Får faktura fra OneCall hver eneste mnd i ca 1 år. Problemet er at jeg ikke er kunde i OneCall og faktura tilhører en person som døde i Des19! Prøvd å få hjelp fra kundeservice, uten hell! Utro tjenere i OneCall som hjelper til her? Eller? Oppgitt og forbanna.