OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er for tiden i USA, og kjøper derfor utenlandspakker for databruk. Dette klarer ikke one call å håndtere, da forbruket mitt iflg mine sider er blitt på flere tusen kroner, inkl. utenlandspakker? Når jeg har kontaktet kundeservice, så har de sagt at det er en feil, og så retter de det og åpner abonnementet, men nå har det skjedd 3 ganger på 3 uker, dette holder bare ikke!!!
Jeg har brukt one call i over 2 år service grei og jeg har ingenting å klage på. Billige er dei også.
Dette er et selskap som aktivt saboterer kundene sine. Veldig stive priser (og skjulte kostnader) samt elendig kundeservice (frekke som f...!). Svindel.
Billig abonnement, oversiktlig app og god kundeservice.
Bra dekning. Greit med prøve mnd før man betaler fult. Men 1. dag med full betaling mener de at jeg har brukt nesten 2 GB data. Dette er ikke reelt. Har tidligere hatt 3 gb abonnement hos Telia og aldri brukt det opp... Så her er noe gale!
Forsikring og garanti saker kan men glemme og prøve å få igjen på... Blir kastet rundt til forskjellige saksbehandlere og ingen virker interessert til og løse problemet. De bare sender problemet videre til neste kollega som også gir f.
Dårlig dekning på steder jeg befinner meg mye på. For eksempel i Sande i Vestfold. Dit flytter jeg om 4 uker.