OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har tatt dette opp med kundeservice tidligere. De sier jeg har gammel tel. Har hatt to ulike mob , samme problem
Fantastisk og hyggelig kundeservice som gjorde alt de kunne for å hjelpe. Etter mye trøbbel med bestilling kom de fram til en bra løsning jeg er godt fornøyd med.
Kjøpte mobilabonnement, og finner i oversikt at regningen plutselig er på 362 kr når abonnementet jeg bestilte er 280 kr.. Går rett tilbake til Talkmore, angrer sterkt på at jeg ikke leste anmeldelser av one call før bestilling. Her er det et selskap som bare prøver å lure penger ut av folk, slik alle er andre anmeldelser her beskriver. Styr unna.
Dårlige dekninger og tidsbegrenset support. Er jo stort set ittilgjengelig og må gå rundt med reisenetverket hvoe e. Jeg går
14 dager vente tid på nytt sim kort og 4 samtaler til kundebehandlere. Uakseptabelt noe som gjorde at mobilbruk og vips ikke kunne brukes dagene før jul.
Ekstremt treg mobildata. Måler den til rundt 6 Mb/s, hadde regna med at full 5G ga meg rundt 100 Mb/s.
Dårlig kundeservice som gjør mye feil. Leverer ikke det hva lover, tar før mye betalt. Det er enkelt, men å betale tilbake til kunden er meget vanskelig. Mistet tilliten.