OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde en god stund og har ikke tenkt å bytte mtp at de oppdaterer avtalen min automatisk med rabatter. Om jeg får tilbud så pruter de prisen min ned. Rask og rett på sak kundeservice. Anbefales for de som har lyst å ha en stabil og god pris på mobil abonnementsavtalen sin.
Spurte engang i chatten om de hadde noe bra tilbud på mobilabbonnement, og det hadde de. Akkuratt 1 år senere fikk jeg abbonementet automatisk enda 20 kr billigere per måned. Nå koster mitt abbonnement 220 kr for 10gb i måneden. INGEN av de andre selskapene er i nærheten av å tilby et slik abbonement. Hos de fleste får man ikke engang 1 gb for den prisen. Og i fjor sommer så fikk jeg ikke til å bestille ekstra datapakke. Og med så syk bra kundeservice så gav de meg plutselig den største pakken til rundt 400 kr helt gratis. Jeg har bare bra erfaring med onecall.
OneCall reklamerer for tiden om at de aldri har vært billigere. Samtidig får jeg en mail om at mitt abonnement utgår, og at de bytter meg om til et nytt som er dyrere. Selv om jeg hadde ønsket å bytte til et abonnement med de samme betingelsene som tidligere ville det også blitt dyrere. OneCall er en gjeng hyklere. Hold dere unna.
Har benyttet Onecall i 13 år. Har stort sett fungert veldig bra i alle årene. Månedsprisen er nå med en rabatt langt under listeprisen. Har hatt intil 3 tvillingsim. De mangler nå desverre tilkobling til esim for apple watch. Det betyr bytte til Telenor eller Telia som ikke er konkuransedyktig hverken på pris eller service.
Onecall ville flytte meg over til annet abonnement som var dyrere. Da jeg da at jeg ville bytte til Ice, kom de med et mye bedre tilbud 243 i mnd m 5 gb og fri tale/sms.
Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger
OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.