⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
Xplora Mobile
1.5
108 verifiserte omtaler

Xplora Mobile omtaler og erfaringer

Negativ trend

Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
108 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#13
Forferdelig
Xplora Mobile er rangert
#13 av 13 mobiloperatører
12%
Forferdelig
12% anbefaler Xplora Mobile
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 108 omtaler om Xplora Mobile

FILTRER OMTALER
10
2
3
8
85
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Xplora Mobile?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Xplora responderer ikke på oppsigelser

Omtale av  Misfornøyd K

Meget dårlig kundeservice. Tar konsekvent ikke telefon, og bekrefter ikke oppsigelse verken på e-post eller kontaktskjema. Kan derfor virke som de trenerer oppsigelser med hensikt.

Nå må man ha abonoment for å få klokka til å fungere.

Omtale av  Kenneth

N må man ha abonoment for å ha klokke. Noe selgeren på elkjøp ikke sa noe om. Kan hende det blir litt amper stemning hos dem i morgen 🤯

Ikke tegn noe avtale hos Xplora.

Omtale av  Samir

Har prøvd å si opp abonnement siden august og det Xplora svarer ikke på kontakt kjema eller på telefon og faktura hver mnd sender dem og jeg har sendt 4 ganger oppsigelse og det vil ikke svare engang. Søppel selskap og nå skal jeg gå i anmeldes for å klare å si opp.

Elendig kundeservice

Omtale av  Stine

Latterlig elendig kundeservice, De har "for tiden stor pågang", det har de hatt veldig lenge, og har derfor klart å stenge både telefon og live chat. Når man har stor pågang gjelder det altså å tilby mindre hjelp til kundene, ikke mer. De bruker lang tid på å svare på henvendelser i kontaktskjemaet, som er eneste mulighet til å kontakte dem, og når de endelig svarer, kommer det standardsvar som viser at de ikke har tatt seg bryet med å lese spørsmålet. Så må man sende inn spørsmålet på nytt og vente i flere dager på svar igjen. Dyrt og skikkelig dårlig!

styr unna

Omtale av  Thomas

Jenta har en xplora. MAsse feil på klokken. Dålrig kunderservice. Plutselig får du ikke svar. Du får masse mailer du ikke kan svare på, samt at de ikke gir svar på det du spør om.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke kjøp. Vent til bedre klokke kommer

Omtale av  Lisa L

Dårlig klokke og du er tvunget til å være kunde hos de. De rotet lenge med å få startet abb. slik at klokken ikke virket.

Xplora GPS klokke - Styr langt unna

Omtale av  Knut T

Har hatt Xplora GPS klokke til barn. Dette er bare å styre unna !!! Man må betale 100kr/mnd bare for å bruke klokka. Da i tillegg til annet mobil abbonement. Og de har selvfølgelig gjort det nesten umulig å si opp abonnementet senere. Kunde-telefonen har de stengt pga "for mye pågang". Selve app’n er utrolig dårlig. Selve klokka er så lite brukervennlig at mitt barn gikk lei etter en mnd. Den må også lades HVER dag. Ideen med en slik klokke er god men Xplora er dessverre bare ute etter å lure penger av folk. Kjøp heller en mobil til barnet med en gang. Mye tryggere og billigere.

Gjennomført dårlig

Omtale av  Hp

Dårlig kundeservice. Appen henger. Dårlig nøyaktighet på gps posisjon. Får ikke opp gps posisjon utenlands. Dyrt. De sperrer abonnement super fort om regningen ikke er betalt eksakt på forfallsdato.

Styr unna! Absolutt ikke verdt å bruke penger & energi på.

Omtale av  Frank S

Xplora 5. Dårlig produkt & kvalitet. Oppløsning skjerm er latterlig. Skjermen tåler lite, og knuste, men klokka kunne brukes. Etter nøyaktig 2 år gikk skjermen helt svart, og ble ubrukelig. Vurderte å kjøpe en Xplora3 som er på tilbud, men ser nå at simkort er forhåndsinstallert, og bruker man annet teleselskap, så skal Xplora ha 99,- pr mnd. / 1.188,- for 1 år ("Serviceavgift" for å bruke app!) Denne er ikke refunderbar, så for all del aldri velg å betale for 1 år om gangen. Med tanke på alle omtalene, den elendige kundeservicen og det dårlige produktet, så tenker jeg nok at Xplora aldri mer skal inn i vårt hus!

Svindelfirma!!!

Omtale av  Gisle M

Dette er helt håpløst! Elendig elendig elendig service! Ikke mulig å komme i kontakt med dem, men krav kommer derfra!! Gutten vår fikk klokka, men mistet den etter 7 mnd. Vi hadde forsikring, og fikk ny klokke, men det ble umulig å få overført abonnementet, som vi hadde forhåndsbetalt for et år, til den nye klokka. Denne fikk vi heller ikke aktivert, slik at vi endte med å levere den tilbake til forhandler. Firmaet Xplora var ikke mulig å komme i kontakt med, verken for forhandler eller for oss. Nå er forskuddsbetalingsperioden forbi, og krav om innbetaling/trussel om inkasso kommer nesten daglig. Det er svindel og slett forretningsmoral fra Xploras side, STYR UNNA! Jeg har kontaktet forbrukerombudet som lover hjelp.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen kontakt med kundeservice, er det lovlig?!

Omtale av  Tonje S. O

Prøver å ordne nyt abonnement til min datters Xplora klokke slik at vi kan ha kontakt med henne nå når det er sommerferie og hin vil være ute å treffe venner. Jeg får det ikke til å virke, har prøvd å få hjelp bia chat telefon Mail men ingen kontakt å få! Jeg har bestilt nytt abonnement som jeg regner med jeg allerde betaler på men virker altså IKKE! Hvor er Kundeservice?!!

fungerte fint, en stund

Omtale av  Vidar

Jobbet greit en stund, men klokken var ganske dårlig kvalitet. Skjermen sprakk ganske raskt og lydkvaliteten virket også å bli betydelig dårligere. Etterpå prøvde jeg å kansellere abonnementet mitt, men kundeservice mistet på en eller annen måte kanselleringen min og de legger skylden på meg. Etter en opphetet diskusjon forventes det fortsatt at jeg betaler for en hel ekstra måned. 0/5 stjerner.

Elendig kundeservice, STYR UNNA!!

Omtale av  Jan

Svindel og forferdelig dårlig kundeservice!! Styr unna dette produktet, og ikke finn på å tegne et abonnement. Det kommer krav etter krav på faktura etter du har sagt opp abonnementet, dersom du skulle være så heldig å få sagt det opp. Kundeservice er umulig å få tak i, og den chat-roboten er helt ubrukelig.- Når du kontakter de fra kontaktskjema fra hjemmesiden ang oppsigelse, så skylder de på at de ikke har fått mailen, og at du har sendt til en mailadresse som ikke lenger er i bruk. Jeg har prøvd å få sagt opp abonnementet siden Oktober 2023, og fikk det endelig sagt opp i Mars 2024. Etter det har jeg fått flere krav fra de som må betales, som de ikke ønsker å kansellere, selv om jeg kontaktet de ang oppsigelsen i Oktober, direkte fra hjemmesiden deres. Igjen, styr unna! Og fraråd enhver som vurderer dette produktet til å kjøpe det. Hadde også problemer med at klokka ikke fungerte, da det plutselig ble feil på SIM-kort. Da var det også et helt styr å få tak i nytt.

Håpløst å avslutte abbonement

Omtale av  Kåre

Har brukt forhåndsbetalt abbonement for klokka og når det var ferdig måtte vi betale for 2 måneder ekstra. Prøvde å finne det ut på forhånd og det var umulig å finne noe om dette så trodde at når abbonement var ferdig så var det ferdig. De de heller gjør er å bytte abb. Til løpende som er mye dyrere og du må sende oppsigelse på 😡

Ingen hjelp frå Kundeservice

Omtale av  Carlos

Kundeservice hjelper ikkje. Du få ein nye saksbehandler kvar gang dei svarer. Og dei ikkje følger heile saka. Dette gjere at svaret kan hjelpe vidare. Eg prøver å ringe og dei seier at ventetid er 5 minuttar, men etter 30 minuttar ingen har svaret...

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig produkt, tjeneste, og ekstremt dårlig kundeservice

Omtale av  Kjetil

Dette var så bedritent dårlig at jeg måtte registrere meg for å skrive en anmeldelse. Produktet virker så som så, tjenesten virker ofte ikke som forventet, men kundeservicen er det som skiller dette selskapet ut fra andre. Så dårlig og nedlatende service er en sjelden ting, heldigvis. Har sagt opp abonnement og selger unna klokka. Ungene får heller få vanlig mobil med gratis barne abo. Unngå dette selskapet!

Xplora Mobile

Har ikke tilegnet profilen
Xplora Mobile deltar ikke på Bytt.no

Xplora Mobile har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Xplora Mobile besvarer ikke omtaler

Xplora Mobile har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Xplora Mobile henter ikke inn tilbakemeldinger

Xplora Mobile benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR